دویدن زمستانی نباید سرد، تاریک و تنها باشد


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

وقتی >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

کوتاه ترین روزها و طولانی ترین شب ها در راه است. در بسیاری از نقاط کشور، هوا در حال سرد شدن است یا به زودی خواهد بود. فصل خواب زمستانی است، با این تفاوت که ما خرس نیستیم و اکثر ما در جایی از درون خود می دانیم که باید به دویدن ادامه دهیم، حتی در این زمان غیربهینه از سال.

اما وقتی انگیزه پایین است و احتمال پاک شدن روی تکه ای از یخ زیاد است، یک دونده چه کاری باید انجام دهد؟ ما بهترین کار را انجام می دهیم. و ما سعی می‌کنیم جنبه‌ی مثبت را ببینیم، جناس مورد نظر: بعد از 21 دسامبر، فقط از اینجا سبک‌تر می‌شود.

خوانندگان به صدا در می آیند

و گوش کن، ما همه با هم هستیم. بنابراین از خوانندگان خواستیم تا به ما بگویند که چگونه درگیر می شوند، چه ترفندهای ذهنی به ذهنشان رسیده است، چه توصیه هایی آنها را در حرکت نگه می دارد، حتی زمانی که پیرمرد زمستان سخت ترین شرایط را پیش رو دارد و زنگ هشدار در تاریک ترین ساعت به صدا در می آید. ما تقریباً 150 پاسخ را از ذهن توییتر خواستیم تا این توصیه جمعی را از جامعه دوست داشتنی دوندگان زمستانی خود ارائه دهیم:

بگذار نور باشد

حتی اگر قبل از طلوع خورشید شروع به دویدن صبح زود می کنید، چندین نفر پیشنهاد کردند که استفاده از جعبه یا لامپ نور درمانی به محض اینکه زنگ هشدار به صدا در می آید می تواند کمک کننده باشد.

“[I] در حالی که لباس می پوشم و بطری آبم را پر می کنم به کره چشم هایم خیره شوم. لوری دیریگ گفت“قسم می خورم که برای من خیلی خوب کار می کند!”

آنها ممکن است درگیر چیزی باشند. تحقیقات نشان داده است که قرار گرفتن در معرض نور شدید به مدت 30 دقیقه قبل از ساعت 8 صبح هر روز می تواند علائم اختلال عاطفی فصلی را بهبود بخشد که افسردگی مربوط به تغییر فصل است. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، دانشکده پزشکی ییل تمام تحقیقات را در مورد اینکه کدام نوع لامپ و جعبه بهترین نتیجه را دارند انجام داده است.

دکتر ریچارد اس. شوارتز، دانشیار روانپزشکی دانشکده پزشکی هاروارد، حتی صرف 30 دقیقه پیاده روی یا دویدن در سپیده دم می تواند به جبران این احساس سستی یا بی حالی کمک کند، مهم نیست در چه فصلی از سال است. به هاروارد هلث گفت.

صلح را در آغوش بگیرید

زندگی در این زمان از سال می تواند پر هیجان باشد. تعطیلات، فعالیت های مدرسه، کار، مسافرت – همه اینها روی هم جمع می شوند. برای بسیاری از دوندگان، بیرون رفتن قبل یا بعد از کار، لحظه ای برای نفس عمیق کشیدن و لذت بردن از زمان کمی آرام است. برای اریکا سارا، طراح جواهرات، صاحب کسب و کار کوچک و مادر دو فرزند، دویدن صرفاً یک استراتژی مقابله ای برای زندگی است: “این تنها زمانی است که اخیراً به من دست می دهد.”

برای دیگران، وقتی بیشتر مردم در داخل هستند، حضور در فضای باز خوب است.

“من بدم نمی آید در تاریکی بدوم. خیابان‌ها خالی، ساکت و آرام هستند.» جرج وودوارد گفتوی افزود: “من می دانم که به عنوان یک مرد ممتاز هستم که می توانم این کار را انجام دهم.”

مگی استوارت اضافه کرد: «هر زمستان [I] با یک وسیله انعکاسی جدید مانند کلاه یا دستکش رفتار کنم.»

بچه های شاد
یادتان هست وقتی بیرون بودن زیر باران اینقدر سرگرم کننده بود؟ آیا زمان آن رسیده است که این شادی را کانالیزه کنیم؟ (عکس: گتی ایماژ)

به یاد داشته باشید که برای هر چیزی، فصلی وجود دارد

آماندا پریش مورگان، نویسنده کتاب تازه منتشر شده کالسکه: درس های شی، زمستان فصلی برای حفظ تناسب اندام و رهایی از برنامه های تمرینی سفت و سخت است. او ترجیح می دهد محدودیت های فصل را بپذیرد و فقط هر کاری که می تواند انجام دهد.

«سی دقیقه روی تردمیل، سرعت لاک‌پشت‌مانند در جاده‌های برفی، فرتلک موقتی در تکه‌های واضح تصادفی جاده،» او گفت.

موفقیت را با فاصله یا سرعتی که در حال حاضر می دوید اندازه گیری نکنید. فقط بیرون بروید و برای کاری که انجام می دهید به خودتان اعتبار بدهید. “شما هنوز هم می توانید ثابت قدم باشید، حتی اگر فقط برای چند دقیقه بیرون بیایید.” جانا سسو گفت. این می تواند زمان استراحت خوبی را برای بدن شما به ارمغان بیاورد تا بین چرخه های تمرینی نیز بازیابی شود.

انعطاف پذیر باشید

برای کسانی که دارای برنامه کاری منعطف هستند، زمان خوبی از سال برای خوابیدن، صبر کنید تا دما کمی افزایش یابد، و در اواسط صبح، هنگام ناهار یا بعد از ظهر اجرا شود.

“در این زمان از سال، من شروع به انعطاف پذیری هر چه بیشتر به خودم می کنم.” الکس فاکس گفت. «در زمان معمول (5 صبح) از خواب بیدار شوید و آب و هوا را بررسی کنید. اگه منطقی باشه میرم گاهی به آج ضربه بزنید. گاهی اوقات شب زود بروید. سازگاری، انعطاف پذیری، و سرگرمی کلیدی است.»

برای بدبختی شرکت پیدا کن

تقریباً همه قبول دارند که دویدن با دوستان بهتر است، چه زمستان باشد و چه نباشد. به خصوص مفید است که وقتی بیرون هوا تاریک است، افراد را ملاقات کنید و اگر حداقل یک نفر دیگر منتظر شما باشد، احتمال اینکه از دویدن رد شوید، بسیار مفید است.

“من گاهی می توانم بیشتر از خودم نسبت به دیگران پاسخگو باشم.” گفت دانا جوردانو، میزبان از پادکست “بیشتر از دویدن”..

اسمش را آسیاب درود نگذارید

گاهی اوقات تنها راه برای دویدن ایمن انجام این کار در داخل است. بسیاری از مردم از فصل داخل سالن لذت می برند و خود را با پخش برنامه ها یا گوش دادن به پادکست هایی که فقط در حین دویدن روی تردمیل روشن می کنند، جذب می کنند.

ColleenRunsPA گفت: «من آن را آسیاب درودمیل نمی‌دانم. “این یک ابزار آموزشی است که من از داشتن آن خوشحالم. این به من کمک می کند تا در ماه های سرد استقامت و سرعت داشته باشم. من هنوز هم آخر هفته ها بیرون می دوم.»

هاوایی
یک توصیه حکیمانه از یک خواننده این بود: «به هاوایی برو!» (عکس: گتی ایماژ)

در صورت نیاز با آن تماس بگیرید

وقتی همه چیز شکست می خورد، به یاد داشته باشید زمانی که نمی توانید آن را محقق کنید، کمی به خودتان لطف کنید. همیشه می توانید فردا دوباره امتحان کنید.

“کمتر به نتایج اهمیت دهید – در پیاده روهای یخی سست و مراقب باشید. در مورد آن باارزش نباش» جولی هیگلکه گفت. وقتی روحت می گوید، نه امروز، مهربان باش. دوباره امتحان کن.»

و احتمالاً بهترین نصیحت از طرف شما بوده است پل هاپکینز، که به سادگی گفت: “به هاوایی بروید!”

ما در راهیم، ​​پل.