از پیاده روی یک مایل تا دویدن 200 مایل


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

وقتی >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

در سال 2013، کالی وینسون بود وحشت زده یک مایل راه رفتن در 7 اکتبر 2022، کالی دوی استقامتی Moab 240 را به نمایندگی از جامعه Choctaw اجرا خواهد کرد.

مسیر دور کوه‌های لا سال یوتا می‌چرخد و از صحراهای موآب عبور می‌کند. دوندگان دره‌ها، رشته‌کوه‌ها و مساها را که توسط Canyonlands و پارک ملی Arches احاطه شده‌اند، طی می‌کنند. قبل از اینکه این منطقه برای اولین بار توسط مبلغان مستعمره شود، این منطقه وطن مسلمانان بود جامعه بومی اوته. زیبایی زمین به سرعت با تلاش هشیارانه مورد نیاز برای تکمیل یکی از چالش برانگیزترین رویدادهای فوق دونده بررسی می شود.

همین چند سال پیش، فکر شرکت در چنین مسابقه ای به ذهن او خطور نمی کرد. پس از فارغ التحصیلی از کالج هنر و طراحی ساوانا در جورجیا، کالی به شیکاگو نقل مکان کرد تا کار خود را در تبلیغات آغاز کند. در آن زمان، کار بر زندگی او مسلط بود، حرکت تقریباً وجود نداشت، و سرمایه گذاری های روزانه فست فود به رژیم غذایی او کمک می کرد. همه چیز یک آخر هفته قبل از یک صبحانه به اوج خود رسید.

مرتبط: 7 وضوح تصویر بدن برای دوندگان تریل

«یک روز، یکی از دوستان می‌خواست برانچ برود، و آنها می‌گفتند: «این دقیقاً پایین خیابان است. کالی به یاد می آورد که می توانیم آنجا راه برویم. و در ذهنم اینطور فکر می‌کردم که «هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم تا صبحانه بروم. خیلی دردناک است. مثل یک مایل دورتر بود. و این جایی بود که من می‌گفتم، می‌دانی چیست؟ من واقعا نیاز به ایجاد نوعی تغییر دارم.»

از آن زمان، او بیش از 200 پوند از دست داد و زندگی خود را تغییر داد. با تغییرات فیزیکی، تغییرات ذهنی زیادی نیز به وجود آمد. او هر روز با انرژی و اعتماد به نفس بیشتری از خواب بیدار می شد. با اعتماد به نفس جدید خود، او شروع به تعیین اهداف در پروژه های دویدن، کار و اشتیاق کرد.

گام های کودک

سفر او پر از آزمون و خطا بود. او شروع به درست کردن ناهار خود هر روز کرد و سپس شام درست کرد. بعد از اینکه او تغذیه خود را بررسی کرد و شروع به ورزش کرد، این تغییرات کوچک شتاب ایجاد کرد.

دویدن اولیه در اطراف بلوک شیکاگو او شامل یک سری توقف‌ها بود. من مجبور شدم چند بار توقف کنم، زیرا باد شدیدی داشتم و خیلی درد داشتم. ریه هایم آتش گرفته بود.» کالی گفت. خیلی زود، او بدون توقف در اطراف بلوک می دوید.

کالی وینسون در کوه های خرافه، آریزونا. (عکس: کالی وینسون)

در اوایل، اغلب احساس می کرد که در مقابل مردم دویدن احمقانه یا احمقانه است. در نتیجه، او فقط صبح‌های زود یا آخر شب می‌دوید از ترس اینکه دیگران مضحک به نظر برسند.

کالی گفت: «من فقط به آن ادامه دادم، و در نهایت نیم مایل به یک مایل، یک مایل به دو مایل رسیدم. به زودی، احساس عذاب و درد یک دونده تازه کار با شادی و لذت جایگزین شد.

با کمک یک طرح ماراتن از کتاب هال هیگدون، ماراتن: راهنمای آموزشی نهایی، او در ماراتن شیکاگو در سال 2016 دوید – تنها سه سال پس از ترس از یک مایل راه رفتن. با انجام این کار، تکمیل آن ماراتن مسیر زندگی او را تغییر داد.

این دیدگاه او را در مورد آنچه که لذت می آورد تغییر داد. پیش از این، “روزهای خوب” شامل کار، ساعات خوشی و سپس رفتن به یک رستوران آخر شب بود. اکنون، مواد لازم برای روزهای عالی دویدن در صبح زود، کار، بردن سگش به پیاده روی بعد از کار، و در رختخواب بودن تا ساعت 8 شب است.

گام های کودک.

اکنون دویدن به عنوان یک مراقبه و راهی برای حل مشکلات زندگی عمل می کند. من قطعاً از دویدن به عنوان خود استفاده می کنم زمان من. و من از آن فقط برای تمرکز کردن یا فکر کردن به چیزی استفاده می کنم، می دانید. «تقریباً هر چه بیشتر می‌روم، بهتر وارد این حالت مراقبه می‌شوم. تو فقط تمام افکارت را آرام می کنی.»

پیش از این، “روزهای خوب” شامل کار، ساعات خوشی و سپس رفتن به یک رستوران آخر شب بود. اکنون، مواد لازم برای روزهای عالی دویدن در صبح زود، کار، بردن سگش به پیاده روی بعد از کار، و در رختخواب بودن تا ساعت 8 شب است.

در طول اوج بیماری همه گیر، کالی از جنبه خلاقانه خود نیز استفاده کرد و چندین قطعه از آن را طراحی کرد هنر استراوا و «شکار دیواری».

«من روی یکی از نقاشی‌های دیواری در شیکاگو کار می‌کردم و می‌رفتم و تک تک نقاشی‌های دیواری او را در شهر لمس می‌کردم. یکی از کارهایی که در اطراف یک هنرمند انجام دادم به نام جی سی ریوراکالی گفت، و فکر می‌کنم 16 نقاشی دیواری به دست آوردم.

به نمایندگی از زنان بومی در حال دویدن

Callie بخشی از جنبش رو به رشد است زنان بومی در حال دویدن، یک انجمن دویدن آنلاین که توسط Verna Volker برای دوندگان زن بومی تأسیس شده است. این پلت فرم به عنوان فضایی برای زنان بومی عمل می کند تا داستان های موفقیت خود را به اشتراک بگذارند تا بهبودی، رشد و انگیزه را تسهیل کند. آنها جامعه وسیعی از دوندگان زن بومی ایجاد کرده‌اند و دیده شدن زنان بومی را در جامعه‌ای دونده که از لحاظ تاریخی آنها را کنار گذاشته‌اند، افزایش داده‌اند.

مدت کوتاهی پس از نقل مکان به آریزونا، کالی فوراً احساس کرد با قبیله Choctaw گروه می سی سی پی خود ارتباط دارد. از آن زمان، او به طور فعال برای احترام و افزایش آگاهی مردم بومی، زنان بومی و دوندگان بومی کار می کند.

کالی وینسون در پارک منطقه ای کوه مک داول، آریزونا. (عکس: کالی وینسون)

کالی گفت: «من شروع به پست گذاشتن در اینستاگرام کردم، فقط سعی کردم به افزایش آگاهی برای گروه کمک کنم و فقط آگاهی را برای دوندگان بومی یا زنان دونده افزایش دهم. من هر کاری که از دستم بر می آید انجام می دهم تا به نمایندگی، افزایش آگاهی و گسترش علت کمک کنم.»

ولکر از شفافیت کالی تشویق می شود. سفر کالی واقعاً الهام‌بخش بوده است. زمانی که شروع به دنبال کردن کالی کردم، تحت تاثیر مسابقات اولترا دویدن او قرار گرفتم، اما دیده ام که او فراتر از آن رفته است. ورنا گفت: اکنون او 100 تا 250 مایل دیوانه را با سهولت و قاطعیت آغاز می کند. او در مورد سفر کاهش وزن خود شفاف بوده است، و من فکر می کنم که این موضوع در بسیاری از افرادی که در تلاش هستند طنین انداز می شود. همه ما می توانیم به او نگاه کنیم و الهام بگیریم که ما هم می توانیم این کار را انجام دهیم.”

انتظارات برای موآب 240

با شروع و پایان در موآب، یوتا، دوندگان 113 ساعت فرصت دارند تا حلقه 238.2 مایلی را تکمیل کنند در حالی که با 28893 اینچ صعود و 57756 دقیقه از ارتفاع کلی روبرو هستند. دوندگان از میان ایندیان کریک، کوه شای، سازه‌های ماسه‌سنگ مناره‌مانند در نیدلز، گذرگاه آب‌فشان (10528 دقیقه) و حاشیه پورکاپین می‌پیچند.

مرتبط: چگونه کارول سپیلو امید را در Leadville 100 پیدا کرد

با رفتن به موآب 240، تمرین کالی در دوهای آخر هفته پشت سر هم، بین 4 تا 5 ساعت انجام شد. در یوتا، کالی بر روی دویدن بخش‌های قابل دویدن و پیاده‌روی با بقیه تمرکز دارد، به‌ویژه بسته به مقدار غذا و آب در بسته‌اش. او قصد دارد تا حد امکان با میله های RX، پوره سیب زمینی و غلات غنی شده سوخت مصرف کند. از آنجایی که او نمی‌خواهد در موقعیتی قرار بگیرد که خیلی کم خواب باشد، او همچنین قصد دارد از هر ایستگاه خواب استفاده کند تا حداقل پاهایش را بالا بیاورد.

سفر کالی به سمت اجرای موآب 240 یکی از مواردی است که بسیاری به آن گرایش داشته اند – تا حدی به دلیل سفر کاهش وزن او. به این ترتیب، او حواسش به پیام است و بر روی مثبت بودن بدن، به ویژه برای ماراتن های اولترا ماراتن تمرکز می کند.

من فکر می‌کنم یک انگ وجود دارد که یک دونده فوق‌العاده چگونه باید باشد، اما واقعاً هر کسی می‌تواند آنجا باشد. فرقی نمی کند که در ابتدای مسیر کاهش وزن باشید. اگر نمی خواهید کاهش وزن حتی در رادار شما نیست. فرقی نمی کند نوع بدن شما، من همیشه می گویم، “شما می توانید به آنجا بروید، و می توانید این کار را انجام دهید.” ممکن است همه چیزهایی را که دارید ببرد، اما آنچه را که برای انجام آن لازم است دارید.” گام های کودک.