هفته 40 مایلی – iRunFar


تاپروم AJWسه سال پیش، مقاله‌ای در iRunFar درباره بنچمارک‌ها نوشتم. در آن زمان، پس از بهبودی آهسته پس از جراحی لگن، به دویدن بازگشتم. همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، بهبودی من فراز و نشیب‌های خود را داشت و من برای به دست آوردن ثبات روزانه با مشکل خاصی روبرو بودم. در نهایت، 18 ماه کامل پس از عمل جراحی ام، سرانجام به معیار مورد نظرم رسیدم که برای من همیشه یک هفته 40 مایلی بوده است.

در مقاله، از خوانندگان دعوت کردم تا در مورد معیارهایشان نظر بدهند، و پاسخ‌ها جالب و متفاوت بود. برخی از افراد، مانند من، افراد اعدادی هستند و برای تعیین معیارهای خود بر روی مایل ها یا ساعت ها تمرکز می کنند. برخی دیگر، شاید از نوع شهوانی تر، بر معیارهای نرمی مانند شادی، سلامتی و رفاقت تمرکز می کنند. منبع هرچه که باشد، واضح است که ما دونده ها یک لات هدف گرا هستیم.

آموزش AJW در کانینگهام گلچ قبل از هاردوک 2016

تمرین AJW بالای کانینگهام گولچ در کلرادو قبل از هاردوک 100 2016. عکس: iRunFar/Bryon Powell

با تمام تغییرات دنیا از زمانی که آن مقاله را در سپتامبر 2019 منتشر کردیم، فکر کردم انجام یک مطالعه غیرعلمی در رسانه های اجتماعی با موضوع هفته 40 مایلی ممکن است سرگرم کننده باشد. پرس و جو من به این صورت بود:

“به عنوان یک پسر مدرسه قدیمی، همیشه یک هفته 40 مایلی را به عنوان یک هفته آموزشی صادقانه فکر می کردم … حداقل هفته تمرین صادقانه شما چقدر است؟”

جالب اینجاست که در بیرون از دروازه، بسیاری از پاسخ دهندگان با معیار 40 مایلی موافق بودند. برخی دلیل حفظ آن را تا 40، دوری از آسیب دیدگی عنوان کردند، در حالی که برخی دیگر خاطرنشان کردند که 40 مایل در هفته به آنها اجازه می دهد تا تمرینات با کیفیت و همچنین یک روز ریکاوری و یک روز استراحت را انجام دهند. همکار مربی سابق من، آدام سنت پیر، خاطرنشان کرد که برای او 30 مایل در هفته کافی است به شرطی که او 10000 فوت صعود عمودی را در آن 30 مایل انجام دهد.

کارگردان مشهور مسابقه کندیس برت گفت: چهل مایل جامد است. برای من، من دوست دارم بیش از 60 بگیرم. اگر برای دویدن طولانی وقت نداشته باشم، روزی ده مایل با یک روز تعطیل. در غیر این صورت 70.

یکی از معیارهای کلیدی که به نظر می رسد در یک دهه اخیر تکامل یافته است، تعداد زیادی از دوندگان است که تمرینات خود را به جای مسافت ساعت ها پیگیری می کنند. مربی جیسون کوپیکی از مدافعان سرسخت این رویکرد، به سادگی می‌گوید: «حجم را بر اساس زمان دنبال کنید، نه مسافت،» و به نظر می‌رسد این رویکرد مطمئناً برای ورزشکاران ثابت کوپ کار می‌کند. چند نفر از افرادی که به پرسش من پاسخ دادند با Koop با ساعات ایده‌آل هفتگی از هشت تا 10 ساعت موافق بودند و تعدادی از افراد با حجم بالا که 12 ساعت در هفته را پیشنهاد می‌کردند، شماره کلید آنها بود.

در نهایت، تعداد زیادی از افراد با کلاسیک نظر دادند، “این بستگی دارد”، و این کار عمدتاً باید انجام شود اگر در تپه‌ها یا آپارتمان‌ها یا در جاده‌ها یا مسیرها می‌دویدند. به طور کلی، مردم مسیرهای پیاده‌روی بیشتر به جای مایل‌ها، در زمان ردیابی می‌کنند، اگرچه تعداد کمی از افراد قدیمی وجود داشتند که صرف نظر از اینکه کجا می‌دوند، مایل‌ها را ردیابی می‌کردند.

بهترین ساعت های جی پی اس قله کوه

کریگ رندال از iRunFar ساعت GPS خود را در قله کوه چک می کند. یکی از دلایل بسیاری برای اتکای ما به چنین قطعاتی از فناوری، نیاز به ردیابی آسان مسافت پیموده شده هفتگی است. عکس: iRunFar/Christin Randall

غذای آماده برای من چه بود؟ سه سال بعد از اولین باری که این را پرسیدم؟ به نظر می رسد که هفته 40 مایلی هنوز یک چیز و چیزی است که بسیاری از دوندگان در تمرینات خود به دنبال آن هستند. با این حال، مانند بسیاری از چیزها در ورزش همیشه در حال تکامل ما، زمان در حال تغییر است و روش ارزیابی و ارزیابی یک اندازه برای همه، هر روز دورتر از واقعیت به نظر می رسد.

از پایین به بالا!

آبجو هفته AJW

آبجوی هفته این هفته می آید شرکت آبجوسازی رودخانه بنت در جزیره راک، ایلینوی. آنها غیر معمول استوت به طرز شگفت انگیزی شیرین و دودی است که طعم خوبی در تمام طول سال دارد. یک آبجو مخصوصاً خوب برای نوشیدن با کباب، Uncommon Stout یک برداشت تازه و با طراوت از این نوع قدیمی مورد احترام است.

برای نظرات تماس بگیرید

  • معیار شما برای یک هفته تمرینی قابل قبول، در صورت وجود چیست؟
  • آیا تمرینات خود را بر اساس زمان، ساعت یا ترکیبی از این دو برنامه ریزی می کنید؟