The Trail Runner Lightning Round 50K: Faith Briggs


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

وقتی >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

فیث بریگز یک فوق دونده، مستندساز، محیط بان متقاطع، دونده پیشین، مجری مشترک پادکست The Trail Ahead، محافظه کار و مدافع عدالت اجتماعی. فیلم او این سرزمین برای تماشا در یوتیوب موجود است.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین چیزی که به آن فکر می کنید چیست؟

برنامه بچه من

آیا به اندازه کافی آب می نوشید؟ می گویید چند فنجان در روز؟

قطعا کافی نیست. دو پارچ در روز؟

مدیتیشن یا بدون مدیتیشن؟

بله مدیتیشن

بهترین کتابی که در سال گذشته خواندید؟

همه ما می توانیم نجات دهیم (حقیقت، شجاعت، و راه حل برای بحران آب و هوا) ویرایش شده توسط آیاانا الیزابت جانسون و کاترین کی ویلکینسون.

مطالب مرتبط: چگونه در مورد تغییرات آب و هوا صحبت کنیم

رایج ترین چیزی که در حین دویدن به آن فکر می کنید چیست؟

در بهترین حالت: غذا خوردن، سرعت، فرم، و خلاصه ای از هفته کاری. حداقل، من فقط سعی می کنم خودم را به خاطر وضعیت نامناسبم شکست ندهم، زیرا در طول همه گیری به سختی دویده ام.

یکی از غذاهایی که نزدیک پایان مسابقات به آن علاقه دارید چیست؟

پیتزا.

نقل قولی که به نظر می رسد همیشه برای انگیزه در حین دویدن به آن باز می گردید…

“حقیقت این است که شما برای شما متولد شده اید.
تو تحت تعقیب تو بودی
تو برای تو آمدی
شما اینجا هستید برای شما
وجود تو مال توست
آره.”

– نیره وحید، نجمه.

قهوه یا چای؟

چای.

آخرین نمایش انتخابی شما (Netflix، Hulu، AppleTV، Disney+، و غیره).

کشف پیشتازان فضا.

کفش دنباله دار مورد علاقه تمام دوران (حتی اگر دیگر در دسترس نباشد).

مرل آنتورا 2.

دوره مسابقه مورد علاقه شما در تمام دوران

Van Cortland Park XC Summer Series در نیویورک، کوتاه و شیرین، و بعد از آن به شما نان موزی می دهند.

کمترین طعم تغذیه ورزشی مورد علاقه؟

هرچی نارنجی باشه . . یا خیلی توت، نه به چیزهای چند توت.

دونده صبح، دونده ظهر، یا دونده عصر؟

صبح.

نکته شیرین در مسافت پیموده شده هفتگی برای شما در طول یک بلوک تمرینی چیست؟

35 مایل.

میانگین ساعت خواب در شب؟

8 ساعت.

یکی از وسایل مورد علاقه همیشه را که به آن تکیه می کنید نام ببرید؟

راستش را بخواهید، هر سوتین ورزشی با جیب تلفن و اتاق برای کرم بابونه (این ران‌های سرعتی انجام دادن چفیه).

وقتی کار در مسابقه سخت می شود، زیر لب با خود چه زمزمه می کنید؟

مسابقه خودت را بدو، با سرعت خودت بدو.

مرتبط: چرا ورزشکاران نخبه در مورد مربیگری ذهنی جدی می شوند؟

یکی از جمله‌هایی که می‌خواهید با یک نفر تازه وارد در مسیر دویدن که به دنبال پیشرفت است به اشتراک بگذارید چیست؟

فقط سعی کن خوش بگذره همه چیز را خیلی جدی نگیرید.

ساعت جی پی اس، ساعت معمولی یا بدون ساعت در هنگام دویدن؟

بدون ساعت

گوشت یا بدون گوشت؟

بدون گوشت.

می‌توانید با یک ورزشکار معروف کوهستانی/پیاده‌ای بنشینید و نان تست آووکادو بخورید. اون کیه؟

جو گری.

سریع ترین زمان های شناخته شده را فراموش کنید. سرگرم کننده ترین زمان شناخته شده شما چه زمانی بوده است؟

من به نوعی وسواس زیادی به مسیر چهار مایلی در یوسمیتی، کالیفرنیا دارم، آن را در سراشیبی می دوم و سپس در دره می دوم. شگفت‌انگیزترین مناظر، بسیاری از نقاط آبی برای رفتن به آن و تعداد زیادی دویدن در سراشیبی را دارد. من عاشق دویدن در سراشیبی هستم. احساس پرواز می کند.

اسکیت برد یا رولربلید؟

اسکیت برد.

اگر یک لیست پخش Spotify بودید، عنوان شما چه می بود؟

فقط حال و هوای خوب و پاتریسالاری را خرد کنید

مسافت مسابقه مورد علاقه؟

راستش 400 متر یا 4×4. من در کالج دوومیدانی بودم. من واقعا دوست داشتم چند سال قبل برای مسابقات یک مایلی و نیمه ماراتن تمرین می کردم. فکر می کنم فقط برای مردم و طبیعت بیشتر می دوم. جامعه ردیابی و مناظر را دوست دارم.

شما در جزیره ای با تنها یک بازی رومیزی گیر افتاده اید. چه بازی؟

ساکنان کاتان

تاکو یا بوریتوس؟

تاکوها

چگونه تمرینات خود را پیگیری می کنید؟

نه کنده کاغذی و نه استراوا.

اگر تریل رانر نبودید، فکر می‌کنید در عوض چه کار می‌کردید؟

شن سواری طولانی مدت یا سیکلوکروس.

سوال آخر: بزرگترین تغییری که در برنامه تمرینی خود انجام دادید و شما را از خوب به عالی ارتقا داد، چیست؟

برای من بسیار عالی بوده است که یاد بگیرم در حین دویدن با خودم مهربان باشم و در تمام مدت به درون خودم نفوذ نکنم و احساس کنم در فضای دور مانند یک شیاد هستم. من فقط سعی می کنم از همه چیز لذت ببرم. من هنوز در این سفر هستم. باز به پیشنهادات!