آنچه ما را به خط شروع می رساند – iRunFar


HOKA آن را ایجاد کرد کمپین FLY HUMAN FLY برای تجلیل از دوندگان، کوهنوردان، و پیاده‌روان از هر طبقه‌ای.

به این ترتیب، ما کانون توجه تیم خود را معطوف می کنیم تا به خوانندگان خود – و به یکدیگر – بگوییم چه چیزی ما را وادار می کند کفش هایمان را ببندیم و از درب ورودی بیرون برویم تا ورزش کنیم.

کفش دویدن هوکا را بخرید

دو عضو تیم GearJunkie در یک مسیر با هم در HOKA Speedgoat 5s می دوند. عکس: کیتی آیکلبرگر

خط شروع

HOKA از سردبیران و دونده‌های وب‌سایت‌های خواهری iRunFar و GearJunkie در مورد روش‌های متفاوتی که آنها به خود برای دویدن انگیزه می‌دهند، پرسید.

در زیر، چندین پاسخ از دوندگان مختلف برای نشان دادن تنوع انگیزه و صحبت با خود آورده ایم. ایده این نیست که یک پاسخ صحیح وجود دارد، بلکه این است که همه ما در حضور برای دویدن پاداش می یابیم.

دویدن می تواند هم یک مهلت و هم یک دستاورد باشد. برخی از روزها برای دویدن آرام‌تر و واضح‌تر تمرین می‌کنیم، و روزهای دیگر برای انجام بهترین عملکرد خود، روی خط پا می‌زنیم.

خط شروع شما چیست؟

مگان هیکس (iRunFar): خط شروع من این است که مطمئن شوم برای اطمینان از سلامت و رفاه کلی خود، هر روز، در میان زندگی پر مشغله معمول آمریکایی، برای ورزش متمرکز و دویدن بیرون می روم. مهم نیست که زندگی چقدر شلوغ است، همیشه یک خط شروع برای ورزش و مراقبت از خود وجود دارد.

کیتی جدلیکا الک (GearJunkie): من! واقعاً – من برای خودم، خودم و خودم می دوم. این باعث می شود تعادل جسمی و ذهنی من حفظ شود. دویدن یک هدیه است و من برای آن بسیار سپاسگزارم.

جولی روبیشو (GearJunkie): خط شروع من به سادگی بیرون آمدن از درب ورودی است. من در خانواده ای از کارگران خدماتی بزرگ شدم و به گونه ای بزرگ شدم که حضوری ثابت و قابل اعتماد برای اطرافیانم باشم – سخت کوشی، حل مشکلات و مهمان نوازی واقعی در استخوان من است.

متعاقباً، من یک عادت کاملاً غیرقابل ترک ایجاد کردم که مراقبت از خود را به انتهای لیست اولویت‌هایم پایین می‌آورم. اشتباه متوجه نشوید – من واقعاً در همه این‌ها شادی زیادی پیدا می‌کنم، اما در روزهایی که با عدم تعادل در دادن انرژی بیشتر به بیرون از درون مواجه می‌شوم، اولین کاری که برای زمین‌خوردن انجام می‌دهم این است که به دنبالش برسم.

فقط به خودم اجازه می دهم که در طبیعت غوطه ور شوم، ذهنم را پاک می کند، انرژی منفی را فیلتر می کند و به من انگیزه می دهد که یک روز دیگر را برای خودم و دیگران از پارک بیرون بزنم.

کیتی آیکلبرگر در HOKA Clifton 8s

کتی آیکلبرگر، عضو تیم GearJunkie، با HOKA Clifton 8s خود در یک مسیر محلی در مینیاپولیس، مینه‌سوتا می‌دوید. عکس: رایان جانسون

آیا مانترای وجود دارد که به خود بگویید خود را به آنجا برسانید؟

هیکس: ثبات پیروز می شود. لازم نیست هر روز کامل باشد. وقتی این کار را انجام می دهید نیازی نیست دور یا سریع بدوید یا حتی احساس شگفت انگیزی داشته باشید، اما بیرون رفتن مداوم بزرگترین پیروزی است.

کیتی آیکلبرگر (GearJunkie): ممکن است ساده به نظر برسد، اما فقط این است: “تو این را گرفتی.” پدرم کمی بیش از یک سال پیش فوت کرد، و چه یک بازی فوتبال دانشگاهی باشد یا یک مسابقه دوی سه روزه، او همیشه آنجا بود و مرا تشویق می کرد، “این را فهمیدی، نخود شیرین!” و حالا این چیزی است که باید با خودم تکرار کنم.

بعضی روزها اینطور است که “شما می توانید این کار را انجام دهید”، زیرا دویدن خیلی سخت به نظر می رسد. اما همیشه ارزشش را دارد و این مانترا یادآور من است.

کارکنان Gear Junkie در تجهیزات هوکا

عکس: کیتی آیکلبرگر

الهام بخشیدن به دیگران برای کشف خود

از چه راه هایی دیگران را برای رسیدن به خط شروع تشویق می کنید؟

هیکس: نمی‌دانم به شخص خاصی الهام می‌دهم، اما حدس می‌زنم اگر بتوانم بیرون بروم و هر روز در حالی که ساعات روز کاملاً پر است بدوم، آن‌گاه بسیاری دیگر نیز می‌توانند برای آن فضای کمی باز کنند.

غربال جدلیکا: زمانی که برای اولین بار شروع به دویدن کردم، تشویق دوستان چیزی بود که من را نگه داشت. دویدن با دوستان یا در یک اجتماع دویدن همیشه سرگرم کننده تر است. مکالمه نه تنها حواس شما را پرت می کند، بلکه شما را مسئول نگه می دارد. پس با یک دوست یا گروه دونده بدوید!

Robichaud: من هرگز دونده‌ای نبوده‌ام که روی مسافت یا سرعت تمرکز کرده‌ام – نمی‌توانم آخرین باری را که در طول دویدن کلاک داده‌های قابل اندازه‌گیری را ثبت کرده‌ام، به یاد بیاورم. من صرفاً برای سلامت روان و رفاه کلی بیرون هستم و در نهایت برای اینکه به عنوان بهترین نسخه از خودم برای دیگران ظاهر شوم. امیدوارم که دیگران را تشویق کند تا خط شروع خود را پیدا کنند.

شان مک کوی (GearJunkie): من چندین اولتراماراتن را تا 100 مایل به پایان رسانده ام، از جمله موارد بسیار چالش برانگیز لیدویل 100 مایل. و اکثر تمرینات من از درب ورودی من شروع می شود.

مطمئناً، من در آخر هفته دویدن طولانی‌تری انجام می‌دهم، اما با دویدن مداوم، چند مایل هر روز، آمادگی کافی برای دویدن ماراتن در هر روز هفته را در صورت نیاز حفظ کرده‌ام.

هوکا Speedgoat 5s در مسیر

هوکا Speedgoat 5s در مسیر. عکس: کیتی آیکلبرگر

به نظر شما چرا برای دیگران مهم است که خط شروع خود را بیابند و برای رسیدن به آنجا برای خود حاضر شوند؟

هیکس: همه ما دلیلی برای بودن داریم، اگرچه در هر یک از ما کمی متفاوت است. وقتی در حال دویدن هستید، از محدودیت های زندگی و تنها با اشتیاق خود رها هستید. بیرون بودن، حتی برای 15 یا 20 دقیقه، اشتیاق شما را به منصه ظهور می رساند و دلیل وجودتان را به شما یادآوری می کند. و سپس، این وضوح در مورد اشتیاق و هدف، برای بقیه روز شما جهت می دهد.

غربال جدلیکا: دویدن بسیار قدرتمند است. من مسافت ها و مسیرهایی را دویده ام که هرگز فکر نمی کردم بتوانم انجام دهم. ادامه حضور به من به توانایی های بدنی خود اعتماد کرده و سایر زمینه های زندگی ام را غنی کرده است. و همچنین، اگر از آن استفاده نکنید، آن را از دست می دهید! پس فقط به دویدن ادامه دهید.

Robichaud: ما در زمانی زندگی می کنیم که مقایسه مداوم نه تنها رایج است، بلکه کاملاً اجتناب ناپذیر است. اینکه به خودتان فرصت و زمان بدهید تا روی ایده خود در مورد موفقیت تمرکز کنید، یک هدیه واقعی برای خودیابی است.

مهم است که خط شروع خود را بیابید (هر چه که برای شما معنی داشته باشد)، اهداف شخصی خود را تعیین کنید و با سرعت خود به سمت آنها کار کنید – و مطمئن شوید که در طول مسیر پست های بازرسی را جشن می گیرید!

نشان دادن و مسئول دانستن خود، خط پایان را بسیار شیرین تر می کند و حتی ممکن است پتانسیل جدیدی را کشف کنید.

چگونه کسی را تشویق می کنید که هر روز حاضر شود؟

مک کوی: من از یک بیماری مزمن رنج می برم که اگر کنترل نشود، دویدن را غیرممکن می کند. من هر روز و در هر دویدن به خودم یادآوری می کنم که نمی توانم آن را بدیهی بدانم. هر دویدن می تواند آخرین بار من باشد. پس از هر ثانیه لذت ببرید و آن را گرامی بدارید.

هیکس: ظاهر شدن را به عادت تبدیل کنید. آنها می گویند عادات در حدود شش هفته شکل می گیرند، بنابراین متعهد شوید که حداقل 20 دقیقه در روز به مدت شش هفته ظاهر شوید. متعهد شوید که برای خودتان وقت بگذارید، کمی احساس ناراحتی کنید، به چالشی که به دنبال آن هستید. پس از آن، ظاهر شدن به طور خودکار در طبیعت شما خواهد بود، و از دست دادن یک روز چیزی است که در عوض احساس ناراحتی می کند.

غربال جدلیکا: یک هدف مشخص کن! برای من، من عاشق ثبت نام در مسابقات هستم. من متوجه شدم که داشتن مسابقه ای که برای آن تمرین می کنم، من را مسئول نگه می دارد.

FLY HUMAN FLY

همانطور که می بینید، دلایل زیادی برای دویدن یا راه رفتن وجود دارد که هیچ ربطی به سوابق شخصی ندارد. لازم نیست هر تلاشی احساس پرواز را داشته باشد تا ارزشمند باشد. اما آن روزهایی که همه چیز با هم جمع می شود، پاداش نهایی است.

برای بسیاری از ما، دویدن حرکت را جشن می گیرد و اجازه می دهد تا از زندگی پرمشغله خود فرار کنیم.

به عنوان یک عادت یا اشتیاق، دویدن، پیاده‌روی و پیاده‌روی همگی می‌توانند ما را با ارتباط متقابل سلامت جسمی و روانی‌مان در ارتباط قرار دهند. و هنگامی که خودتان آن را کشف کردید، ممکن است امیدوار باشید که دیگران را به دنبال کردن آن تشویق کنید.

وقتی می توانید، در حالی که می توانید، سعی کنید پرواز کنید.

کفش دویدن هوکا را بخرید

[Editor’s Note: This article is sponsored by HOKA. Check out the brand’s footwear online. Thank you to HOKA for its sponsorship of iRunFar, which helps to make iRunFar happen and free for all to enjoy. Learn more about our sponsored articles.]