بایدها و نبایدهای سوخت رسانی برای مسابقات تریل


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

وقتی >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

تنها چیزی که دوندگان تریل به اندازه تمرین و کفش در مورد آن صحبت می کنند، غذا است. هر دونده تریل داستان هایی در مورد منوی کامل قبل از مسابقه، بهترین ایستگاه کمکی و جشن لذت پس از مسابقه دارد. سوخت درست یا نادرست، صرف نظر از اینکه در جلو، وسط یا پشت بسته هستید، می‌تواند باعث شکست یا شکست مسابقه شما شود.

در اینجا، برخی از باتجربه ترین دوندگان پیست کشور، عجیب ترین تجربیات غذایی خود و درس هایی را که در این مسیر آموخته اند به اشتراک می گذارند.

انجام دادن:

غذاهای آشنا بخورید

مکس کینگ، قهرمان جهانی دویدن کوهستان در سال 2012، از هفت سالگی هر روز یک ساندویچ کره بادام زمینی و ژله ای برای ناهار می خورد. مگان کیمل، برنده چند بار جام کوهستانی La Sportiva، همچنین انتخاب می کند قبل از مسابقه چیزی بخورد که به همان اندازه نوستالژیک و مغذی است – کلوچه بلوبری. این از دوران فوتبال کیمل در دوران کودکی نشات می‌گیرد، زمانی که مادرش قبل از بازی برای تیم پنکیک بلوبری برای صبحانه درست می‌کرد.

نکن:

بیش از حد فیبر بخورید

کاسی انمانقهرمان دوی کوهستانی جهان در سال 2012، با خجالت اعتراف می کند که در دوران تحصیل در کالج، مرحله ای از این فکر را پشت سر گذاشت که سبوس کشمش با شیر و یک لیوان آب پرتقال یک وعده غذایی عالی قبل از مسابقه است. انمان به شوخی می گوید: «من در آن مرحله قبل از برقراری ارتباط، خیلی از توالت بازدید کردم.

مطالب مرتبط: چگونه صبحانه قبل از مسابقه خود را خراب نکنیم

انجام دادن:

از غذا برای قدرت ذهنی استفاده کنید

ملودی فرچایلد2012، نایب قهرمان دوی کوهستانی ایالات متحده، در هفته منتهی به مسابقه، بوفالو و ماهی قزل آلا می خورد. او می‌گوید: «من قدرت و قدرت یک گاومیش برای رعد و برق در دشت‌ها و استقامت و تیزبینی ماهی قزل آلا را برای شنا کردن صدها مایل از رودخانه تا مکان‌های تخم‌ریزی تجسم می‌کنم. او حتی در استرالیا کانگورو خورده است. چنین رویکرد وحشیانه ای ممکن است برای شما کارساز نباشد، اما او را مستقیماً به تیم دویدن کوهستان ایالات متحده بازگرداند.

نکن:

قبل از مسابقه هر چیزی جدید را امتحان کنید

شب قبل از Pfanderlauf، مسابقه ای در جام کوهستانی اتریش، جو گری2013، قهرمان ملی 50K ایالات متحده، تصمیم گرفت یک رستوران محلی ترکی را امتحان کند. پس از خوردن چند موردی که نمی توانست تلفظ کند، به شدت بیمار شد و تمام شب را بیدار ماند.

مطالب مرتبط: چگونه باید به مصرف نمک در دوران اولترا نزدیک شوم؟

انجام دادن:

از پیش برنامه ریزی

هنگامی که او متوجه شد که غذای “رفتن به” قبل از مسابقه خود – پاستا کینوآ – هیچ چیز متوقف نمی شود میشل یتس2013، قهرمان ملی 100 هزار و 50 مایلی آمریکا، از خوردن آن. هنگام سفر، او به پختن آن در یک قهوه جوش هتل یا حتی چرخاندن آب داغ روی آن متوسل شده است که در نتیجه ماکارونی نیمه پخته و ولرم به دست می آید.

نکن:

غذاهای با مواد ناشناخته را امتحان کنید

اسکات دانلپ2010، دونده اولترا استاد دو و میدانی ایالات متحده آمریکا، شب قبل از مسابقه 50 مایلی در خانه یکی از دوستانش اقامت داشت. او اولین کسی بود که یک غذای معمولی قبل از مسابقه را بیدار کرد، نان تست، و روی آن را با کره عسل خانگی که در آشپزخانه دوستش پیدا کرد، درست کرد. مدت زیادی از مسابقه خود نگذشته بود که اسکات شکم بی حال و سبکی سر را تجربه کرد. سپس، او متوجه شد که به طور غیرقابل کنترلی به آی پاد خود می خندد. پس از مسابقه، او چندین پیام تلفنی از دوست خود دید که تأیید می کرد دانلپ در کره عسل پزشکی ماری جوانا که دوستش برای درمان کمردرد مزمن استفاده می کرد، فرو کرده است.

چگونه برای یک اولترا ماراتن سوخت کنیم
بهترین قانون سرانگشتی در مورد سوخت قبل از مسابقه؟ آنچه برای شما مناسب است را پیدا کنید و به آن بچسبید. در ضرب المثل “هیچ چیز جدیدی در روز مسابقه” حکمت وجود دارد. (عکس: Ben Kolde/Unsplash)

انجام دادن:

پس از مسابقه را جشن بگیرید!

صرف نظر از اینکه غذا در طول مسابقه چقدر خوب یا بد است، هیچ چیز بهتر از خوراک پس از مسابقه “همه چیز می رود” نیست. با گروهی از دوندگان تریل صحبت کنید و تا حد زیادی، رایج‌ترین غذای بعد از مسابقه یک دم‌نوش محلی سرد است. ریکی گیتس، عضو پنج بار تیم دویدن کوهستان ایالات متحده، یک قانون طلایی برای نوشیدن دارد: “اگر قبلاً مسابقه ای را اجرا کرده اید، هرگز برای نوشیدن زود نیست!”

این مقاله در اصل در شماره سپتامبر 2013 ما ظاهر شد.