The Trail Runner Lightning Round 50K: آدام پیترمن


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

هنگامی که >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

آدام پیترمن یک ورزشکار هوکا از میسولا، مونتانا است. پیترمن کراس کانتری و پیست را در دانشگاه کلرادو دوید و هر اولترا که شروع کرده برنده شده است. برنده‌های اخیر عبارتند از Canyons 100K در آوریل (رکورد دوره)، Chuckanut 50K (رکورد دوره)، JFK 50 و Speedgoat 50K. پیترمن اولین مسابقه 100 مایلی خود را این آخر هفته در 100 ایالت غربی انجام خواهد داد.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین چیزی که به آن فکر می کنید چیست؟

تارت های قهوه و پاپ.

آیا به اندازه کافی آب می نوشید؟ می گویید چند فنجان در روز؟

من میزان آب نوشیدنم را پیگیری نمی کنم. وقتی تشنه ام بنوش. مثلا 3 تا 4 لیتر در روز؟

مطالب مرتبط: چگونه برای دویدن در مسیر بهتر آبرسانی کنیم

به مدیتیشن بله یا نه به مدیتیشن؟

بله به مدیتیشن

مربوط: تریل رانر مقالاتی در مورد ذهن آگاهی

بهترین کتابی که در سه ماه گذشته خوانده اید؟

پروژه سلام مریم توسط اندی ویر

رایج ترین چیزی که هنگام دویدن به آن فکر می کنید چیست؟

منظره.

یکی از غذاهایی که نزدیک پایان مسابقات به آن علاقه دارید چیست؟

معمولا فست فودهایی مثل وندی یا مک دونالد!

یک نقل قول که به نظر می رسد همیشه برای انگیزه در حین دویدن به آن باز می گردید. . .

“به ظاهر شدن ادامه بده.”

قهوه یا چای؟

قهوه.

مطالب مرتبط: آیا قهوه هنگام دویدن ضرر دارد یا کمک می کند؟

آخرین نمایش پرطرفدار شما (Netflix، Hulu، AppleTV، Disney+، و غیره).

ما فقط تماشا کردیم سیم. واقعا خوب.

کفش دنباله دار مورد علاقه تمام دوران (حتی اگر دیگر در دسترس نباشد).

هوکا Speedgoat

دوره مسابقه مورد علاقه شما در تمام دوران

ماراتن موآب تریل.

کمترین طعم مورد علاقه تغذیه ورزشی؟

ژل های طعم ساده وحشتناک هستند.

دونده صبح، دونده ظهر، یا دونده عصر؟

صبح.

نکته شیرین در مسافت پیموده شده هفتگی برای شما در طول یک بلوک تمرینی چیست؟

در حال حاضر بین 95 تا 105.

میانگین ساعات خواب در شب؟

8.

مطالب مرتبط: خواب: میوه کم آویزان بهبودی

چند قطعه مورد علاقه همیشه از وسایل دویدن را که به آنها تکیه می کنید نام ببرید؟

فیلتر آب Katadyn BeFree.

وقتی کار در مسابقه سخت می شود، زیر لب با خود چه زمزمه می کنید؟

احتمالاً نباید این را اینجا بنویسم، اما احتمالاً چیزی است که در کتاب دیوید گوگین خوانده ام. نمی تواند به من صدمه بزند.

سه کلمه (یا یک جمله) را که می خواهید با شخصی تازه وارد در مسیر دویدن که به دنبال پیشرفت است به اشتراک بگذارید چیست؟

آن را ثابت نگه دارید.

ساعت جی پی اس، ساعت معمولی یا بدون ساعت در هنگام دویدن؟

جی پی اس.

گوشت یا بدون گوشت؟

گوشت.

می‌توانید با یک ورزشکار معروف کوهستانی/پیاده‌ای بنشینید و نان تست آووکادو بخورید. اون کیه؟

مایک وولف، تا ببیند چقدر از نان تست آووکادویی اش ناراضی است.

سریع ترین زمان های شناخته شده را فراموش کنید. سرگرم کننده ترین زمان شناخته شده شما چه زمانی بوده است؟

من فکر می کنم هر مسیر کوهستانی بزرگ در تابستان با دوستان یک روز عالی است. مخصوصاً وقتی شیر شکلات و یک دسته غذا به دنبال آن باشد.

اسکیت برد یا رولربلید؟

تیغه های غلتکی.

اگر یک لیست پخش Spotify بودید، عنوان شما چه بود؟

موسیقی پیرمرد.

مسافت مسابقه مورد علاقه؟

50 هزار؟ TBD؟

شما در جزیره ای با تنها یک بازی رومیزی گیر افتاده اید. چه بازی؟

دستمالی.

تاکو یا بوریتو؟

بوریتوس.

چگونه تمرینات خود را پیگیری می کنید؟ (استراوا، سیاهه کاغذ، دیگر، هیچکدام.)

استراوا

اگر تریل رانر نبودید، فکر می‌کنید در عوض چه کار می‌کردید؟

من احتمالا برای خدمات جنگل کار می کنم.

سوال آخر: بزرگترین تغییری که در طول سال ها در رژیم تمرینی خود انجام داده اید و شما را از خوب به عالی ارتقا داده است، چیست؟

در حال افزایش حجم من. وقت گذاشتن بیشتر (شامل تمرین متقاطع) و ثابت ماندن بزرگترین تفاوت را برای من ایجاد کرده است.