از مربی بپرسید – چگونه باید به ایستگاه های امداد نزدیک شوید؟


اولترانرها چگونه باید ایستگاه های امداد را مدیریت کنند؟

-رابین، مینیاپولیس، MN

بسته به نحوه استفاده از آنها، ایستگاه های امداد می توانند یک واحه یا یک سراب باشند. آنها می توانند سوخت مورد نیاز و پشتیبانی انسانی را پس از ساعاتی تنهایی در مسیر ارائه دهند، اما اگر معطل بمانید، ممکن است شتاب شما در حال افزایش باشد.

با هدف به پایگاه های امداد نزدیک شوید. در اینجا یک سیستم سه مرحله ای خوب وجود دارد.

ایستگاه های امداد ماراتن
(عکس: گتی ایماژ)

اولین: اگر مسابقه بیش از سه ساعت طول کشید، سیستم هیدراتاسیون خود را در هر ایستگاه امداد پر کنید. هیدراتاسیون ناکافی باعث می شود که مردم به جای اتمام ناودان، در چادرهای پزشکی قرار بگیرند. حتی اگر فکر نمی کنید به آن نیاز دارید، آن را پر کنید.

مطالب مرتبط: علم و رمز و راز سوخت رسانی فوق العاده

دومین: ژل یا مواد غذایی دیگری را که برای بخش بعدی دوره به آن نیاز دارید، بگیرید. (دوباره، حتی اگر فکر می کنید به آن نیاز ندارید یا احساس گرسنگی نمی کنید.)

سوم: اگر ژل ها را با غذای «واقعی» می جوید، آن را برای مرحله آخر ذخیره کنید. تعداد تنفس شما باید به حالت طبیعی نزدیکتر باشد و به شما امکان می دهد بدون خطر برگشت آن، بخورید یا بنوشید. سپس، می توانید از آب ترشی، آب مرغ، یا هر معجون زشت و در عین حال حیاتی دیگری که مرکز امداد ممکن است داشته باشد، لذت ببرید.

مطالب مرتبط: Trail Racing 101 – هر آنچه که باید بدانید

فقط اگر دلیلی دارید بنشینید. تعویض کفش یا جوراب و همچنین استراحت یک یا دو دقیقه‌ای مهم است. چیزی که به حساب نمی آید این است که برای مدت زمان نامشخصی بنشینید، به این امید که وقتی بلند می شوید احساس بهتری داشته باشید. شما فقط سفت می شوید استثنا این است که شما در مشکل واقعی هستید، یا قصد دارید بخوابید.

دیوید روش از طریق خدمات مربیگری خود با دوندگان با تمام توانایی ها شریک می شود. برخی از کار، همه بازی. به همراه مگان روش، MD، او میزبان پادکست Some Work, All Play در مورد دویدن (و چیزهای دیگر) و کتابی نوشتند به نام دونده مبارک.

سوالی دارید از مربی بپرسید؟ آن را به zrom@outsideinc.com ایمیل کنید!