قانون 10: یک نکته تمرینی ساده که دویدن شما را تغییر می دهد


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

هنگامی که >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

لطفاً در یک مراقبه کوتاه به من بپیوندید در حالی که ما بی حال به یک جفت کفش گل آلود خیره می شویم، آنهایی که در گوشه ای هستند که بوی یک اسفنج کهنه می دهند.

همچنان خیره شوید و نگاه، ذهن و سوراخ های بینی تان را به انگیزه پوشاندن آنها برای دویدن امروز نزدیک به صفر می کنید، زیرا روز کاری طولانی بود و هوا بد به نظر می رسد. وثیقه می گذاری؟ به هر حال روز صفر چه چیز بدی دارد؟

ناگهان یک زمزمه. صدا را دنبال کنید؛ ببین کجا میره در نهایت، شما آن را خواهید شنید، تاکتیکی که در چنین لحظاتی از جعبه ابزار شما خارج می شود. این یک قانون است، یکی از ساده ترین و در عین حال عمیق ترین هک های آموزشی در تمام دوران-قانون 10.

قانون 10 چیست؟

ده دقیقه. ده دقیقه زمان لازم برای تا کردن لباس‌هاست. برای گرفتن پاورنپ برای آسیاب کردن، دم کردن و لذت بردن از یک پوره. برای اسکرول اینستاگرام و بیرون آمدن از آن طرف فکر می کنم که آیا یادم می آید نفس بکشم. ده دقیقه یک اتفاق ناچیز است، یک واحد ناچیز، تقریباً هیچ چیز.

اما این دقیقاً نکته است.

هر زمان که احساس سنگینی یا بی انگیزگی برای خروج از در می کنم، این عدد ضعیف را هدف قرار می دهم. ده. در طول سال‌ها، تأثیر عمیقی بر تمرینات من گذاشت، و در طولانی‌مدت به آن ثبات بدون آسیب تزریق کرد.

قانون 10 چیزی بود که برای اولین بار هنگام دویدن در پورتلند، پارک جنگلی اورگان با دوست و فوق دونده، جنیفر لاو، شنیدم. در مورد انگیزه بحث می کردیم.

او گفت: «وقتی به نظر می رسد هیچ چیز دیگری کار نمی کند، من قانون 10 را مطرح می کنم.»

“قاعده 10؟” بین نفس های سخت گفتم.

“قانون 10.” عشق توضیح داد که علیرغم سادگی آن، مهم نیست که زندگی چه چیزی به ارمغان می آورد، تقریباً می توانید همیشه ده دقیقه فعالیت را کامل کنید. “اگر زمانی احساس می کنم که نمی توانم دویدن انجام دهم، من همیشه ده دقیقه به خودم وقت بده و اگر بعد از ده دقیقه باز هم بخواهم کار را ترک کنم، قطارم را می چرخانم و از دویدن دست می کشم.”

مرتبط: چرا سازگاری باعث ایجاد تناسب اندام می شود (حتی ده دقیقه در یک زمان)

در ابتدا، خیلی زیبا به نظر می رسید، برخی از بازفریم های هک زندگی طراحی شده بودند تا به من احساس رضایت کنم که فقط برای انجام دادن کار کمتری انجام دهم. چیزی به عنوان مخالف هیچ چیزی. یک جایزه مشارکت برای حداقل تلاش. اما موضوع این نبود.

نکته این بود: هر زمان که چیزهای سنگین به نظر می‌رسند، کمی فکر کنید، چیزی که نویسنده جیمز کلیر در کتابش به آن تاکید دارد. عادات اتمی (یکی از کتاب‌های مورد علاقه الیود کیپچوگه، رکورددار ماراتن جهان). «هنگام برنامه ریزی، بزرگ فکر کنید. Clear می نویسد: وقتی پیشرفت می کنید، کوچک فکر کنید. “هر اقدامی که انجام می‌دهید، رای دادن به شخصی است که می‌خواهید باشید.”

عشق ادامه داد: “خیلی بارها، اگر خودت را بلند کنی و بیرون بیایی، به زودی متوجه خواهی شد که هر چقدر هم که سخت باشد، تقریبا همیشه ارزشش را دارد.» آمین واضح است که محور اکثر دویدن های روزانه هفته با نان و کره درست است بیرون رفتن از درو من روش های زیادی را برای به حداقل رساندن موانع برای ورود تمرین کرده ام، مانند چیدن وسایل دویدن خود در کنار در شب قبل از یک گردش اولیه.

اما ده دقیقه؟ واقعا؟ معلوم شد، بله، واقعا.

بدون آسیب جدی، نه تنها تقریباً همیشه می توانید ده دقیقه فعالیت داشته باشید، بلکه تحقیقات نشان می دهد شما همچنین بیشتر از مزایای فیزیولوژیکی یک گردش طولانی‌تر بهره می‌برید با بیرون رفتن برای مدت طولانی و در مورد آن فکر کنید: اگر هر بار که وسوسه شدید صفر را ثبت کنید ده دقیقه ثبت نام کنید، در طول عمر به یک هلووا مایل های بسیار بیشتر

با پرتاب کردن در برابر مقاومت در خانه ماندن، رضایتی را که احساس می‌کنید، به دست آورید و دستوری برای موفقیت، شتاب یک عادت در حرکت خواهید داشت.

(عکس: گرت سیرز)

تکانه.

همه ما توسط گوروهای خودیاری که خواستار زندگی بهینه‌تر و کمّی‌تر شده‌اند، تحت فشار قرار گرفته‌ایم، و اگر به شما بگویم که به این نوع ترفندها وسواس ندارم، دروغ می‌گویم. Gamify زندگی من! اما من نیز به همان اندازه توسط آنها دفع می شوم. شما فقط می توانید چیزهای زیادی را در یک روز اندازه گیری کنید. اما هر چه بیشتر به قانون 10 فکر می کنم، ارزش آن را در دقت بیش از حد آن کمتر می بینم و بیشتر از اهمیت آن در ایجاد حرکت دفاع می کنم.

در اینجا جیمز کلیر از عادات اتمی از نو: «هرگز دوبار از دست نده. اگر یک روز را از دست دادید، سعی کنید هر چه زودتر به مسیر خود بازگردید.» غذای آماده؟ اینرسی واقعی است.

قانون 10 بسیار بزرگتر از دویدن است. این یک شناور روان‌شناختی است، شبیه زمانی که در مدیتیشن ذهن‌آگاهی، هر زمان که افکار سخت یا منحرف می‌شوند، به نفس باز می‌گردید.

فقط برای روشن شدن، قانون 10 یک دوره دویدن نیست. هیچ نسخه ای برای دویدن هر روز یا نادیده گرفتن سیگنال های بدن برای استراحت وجود ندارد. پایبندی تزلزل ناپذیر به یک قانون یا رگه اغلب در تضاد با ماهیت نامنظم زندگی است. در عوض، قانون 10 این است که هر زمان که برای بیرون آمدن از در نیاز به یک ضربه سریع در فننی داشت از آن استفاده کرد.

زیرا می دانیم که ثبات به حرکت تبدیل می شود، و حرکت به تعهد برای تمرینات آینده تبدیل می شود، تا از آن برای لحظاتی در مسابقات استفاده شود که به شدت نمی خواهید به جلو بروید، اما بعد متوجه می شوید که چاه عمیقی را پرورش داده اید. استقامت فقط برای این نقطه فقط ده دقیقه دیگر

مطالب مرتبط: ده فرمان دویدن سالم

تعهد.

ببین، در حال حاضر روزگار سخت است. همه ما به ابزارهای زیادی نیاز داریم تا بتوانیم انگیزه داشته باشیم، در مسیر درست حرکت کنیم و از نظر روانی ثابت قدم باشیم.

سارا استرانگ، اولترانر و مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز با Firewed Counseling در کلرادو، می‌گوید: «تاب‌آوری ذهنی به این معناست که شما چقدر سریع می‌توانید پس از بی‌نظمی به مسیر خود برگردید». «برای ارتقای انعطاف‌پذیری ذهنی، باید با چیزهای ناراحت‌کننده راحت باشید. از خود بخواهید کارهایی را انجام دهید که نمی خواهید انجام دهید – مانند بیرون رفتن از در برای تمرین قبل از سحر یا دویدن در آب و هوای بد – به شما کمک می کند احساس ناراحتی را تمرین کنید، در حالی که فرصتی برای کشف افکار و احساسات به وجود آمده فراهم می کند. ”

قانون 10 بسیار بزرگتر از دویدن است. این یک شناور روان‌شناختی است، شبیه زمانی که در مدیتیشن ذهن‌آگاهی، هر زمان که افکار سخت یا منحرف می‌شوند، به نفس باز می‌گردید. می دانم، یادآوری نفس کشیدن آزاردهنده است، اما معلمان ذهن آگاهی از این تاکتیک به دلایلی استفاده می کنند: افزایشی است، به راحتی در دسترس است، و آثار.

افزایشی.

می دانید هنگام دویدن در شب، گاهی اوقات احساس می کنید سریعتر از آنچه هستید حرکت می کنید؟ به آن «جریان نوری» می‌گویند، پدیده‌ای که درک سرعت را تحریف می‌کند، در حالی که تمام چیزی که می‌توانید ببینید همان چیزی است که بلافاصله در مقابل شماست. من دوست دارم هر زمان که زندگی یا تمرین غلیظ می شود به جریان نوری فکر کنم و تنها چیزی که دارم، گوی کوچک چراغ جلوی من است. قانون 10 به این صورت عمل می کند: یک چراغ جلو در تاریکی، راهی برای تقسیم کردن تمرینات به بخش های قابل کنترل.

ترکیبات قوام،مربی دونده می گوید استیو مگنس. “گام های کوچک تکرار شده در طول زمان منجر به دستاوردهای بزرگ می شود. هدف این نباشید که همیشه عالی باشید. هدفتان این باشد که در سازگاری عالی باشید.»

پس برای امروز؟ چه برسد به ده دقیقه بیرون از در. نه یک ساعت نه ده مایل ده بی عقل. دقایق. اگر نمی دوید، مدیتیشن را امتحان کنید. نوشتن را امتحان کنید سعی کنید به باشگاه بروید. قلاب بافی، اعتراض یا گوش دادن عمیق به همسرتان را امتحان کنید. آن را برای نواختن ویولن غبار آلودی که در کمدتان جا داده اید امتحان کنید. این احتمال وجود دارد که به پایان آن ده دقیقه برسید و بیشتر بمانید، زیرا وقتی تلاش اولیه را انجام دادید، خوشحال خواهید شد.

خوب، به مدیتیشن برگردیم. به آن کفش های گل آلود، آن هوای نامطمئن خیره شوید. بی انگیزگی خود را تصدیق کنید، اما سپس سعی کنید قانون 10 را احضار کنید. جوی چستنات در کمتر از ده دقیقه ۷۶ هات داگ خورد. حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که ببندید، راه بروید و ببینید چه اتفاقی می افتد. من حاضرم شرط ببندم که وقتی بیرون رفتی و در یک مسیر حرکت کردی، همه اعداد را فراموش خواهی کرد، زیرا تمام تلاشی که برای ظاهر شدن طول کشید، بیش از نصف است. نبرد.

اکنون زمان آن است که قوانین را کنار بگذاریم. زمان پرواز.