The Trail Runner Magazine Lightning Round 50k


یاسین دیبون یک اولترانر است که به طور معمول در برخی از دشوارترین اولتراهای آمریکایی و بین المللی نزدیک به قله قرار می گیرد، از جمله مقام سوم در مسابقه 100 مایل HURT 2016 و رتبه دهی برتر در سال 2013. ایالت های غربی 100. در سال 2015، یاسین یکی از پنج دونده آمریکایی بود که نماینده ایالات متحده در مسابقات جهانی تریل IAU در فرانسه بود.

دیبون یک ورزشکار تحت حمایت لباس ورزشی کلمبیا است که در پورتلند، اورگان تمرین می کند، جایی که او یک کسب و کار آموزشی محلی به نام Wy’east Wolfpack را تأسیس کرد. او با همسرش اریکا واگنر دیبون و دخترش فرح دیبون در نزدیکی مسیرها زندگی می کند.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین چیزی که به آن فکر می کنید چیست؟

من معمولاً خیلی زود از خواب بیدار می شوم و فرصت کوتاهی برای آماده شدن دارم و بر اساس این که عاشق خوابم هستم. سپس بلافاصله افکارم را به قهوه تبدیل می کنم تا بتوانم بهتر فکر کنم!

آیا به اندازه کافی آب می نوشید؟ می گویید چند فنجان در روز؟

به طور کلی، من می گویم “بله”، اما برخی روزها در آستانه “نه” هستم. من 2 تا 3 بار در هفته به خیساندن/سونا/بخار بخار می روم و آن روزها بسیار هیدراته هستم، احتمالاً نزدیک به یک گالن آب در روز می نوشم. روز دیگر، احتمالاً نصف آن.

مطالب مرتبط: چگونه برای دویدن در مسیر بهتر آبرسانی کنیم

به مدیتیشن بله یا نه به مدیتیشن؟

بله به مدیتیشن

مربوط: تریل رانر مقالاتی در مورد ذهن آگاهی

بهترین کتابی که در سه ماه گذشته خوانده اید؟

راستش خجالت میکشم بگم تو این سه ماه یه کتاب تموم نکردم!

رایج ترین چیزی که هنگام دویدن به آن فکر می کنید چیست؟

زندگی به طور کلی. خانواده من، شغل و تجارت من، اهداف آینده، سپاسگزاری.

یکی از غذاهایی که نزدیک پایان مسابقات به آن علاقه دارید چیست؟

بوریتوس.

یک نقل قول که به نظر می رسد همیشه برای انگیزه در حین دویدن به آن باز می گردید. . .

«از خود نپرسید که دنیا به چه چیزی نیاز دارد. از خودتان بپرسید چه چیزی باعث زنده شدن شما شده است و بروید این کار را انجام دهید، زیرا آنچه دنیا به آن نیاز دارد افرادی هستند که زنده شده اند. – هوارد تورمن

قهوه یا چای؟

قهوه.

مطالب مرتبط: آیا قهوه هنگام دویدن ضرر دارد یا کمک می کند؟

آخرین نمایش پرمخاطب شما {Netflix، Hulu، AppleTV، Disney+، و غیره.

تد لاسو.

کفش دنباله دار مورد علاقه تمام دوران (حتی اگر دیگر در دسترس نباشد).

مسابقه سرکش مونتریل.

دوره مسابقه مورد علاقه شما در تمام دوران

UTMB.

کمترین طعم مورد علاقه تغذیه ورزشی؟

میوه شور.

دونده صبح، دونده ظهر، یا دونده عصر؟

صبح.

نکته شیرین در مسافت پیموده شده هفتگی برای شما در طول یک بلوک تمرینی چیست؟

65 در هفته

میانگین ساعات خواب در شب؟

7.

مطالب مرتبط: خواب: میوه کم آویزان بهبودی

چند قطعه مورد علاقه همیشه از وسایل دویدن را که به آنها تکیه می کنید نام ببرید؟

ساعت کوروس، کمربند دویدن برهنه.

وقتی کار در مسابقه سخت می شود، زیر لب با خود چه زمزمه می کنید؟

“به گرگ خوب غذا بدهید.”

سه کلمه (یا یک جمله) را که می خواهید با فردی تازه وارد در مسیر دویدن که به دنبال پیشرفت است به اشتراک بگذارید چیست؟

با انجام دادن و نه گوش دادن به دیگران آنچه را که برای شما مفید است، پیدا کنید. آنچه برای آنها کار می کند ممکن است برای شما کار نکند و بالعکس.

ساعت جی پی اس، ساعت معمولی یا بدون ساعت در هنگام دویدن؟

جی پی اس.

گوشت یا بدون گوشت؟

بدون گوشت.

می‌توانید با یک ورزشکار معروف کوهستانی/پیاده‌ای بنشینید و نان تست آووکادو بخورید. اون کیه؟

کورتنی داوالتر

سریع ترین زمان های شناخته شده را فراموش کنید. سرگرم کننده ترین زمان شناخته شده شما چه زمانی بوده است؟

دویدن در اطراف کوه هود در مسیر تیمبرلین برای اولین بار با بسیاری از دوستان! این مسیر 42 مایلی که کوه هود را احاطه کرده است، هر سال برای من به یک مراسم تبدیل شده است، اما اولین بار بود که همه با هم این کار را انجام دادیم که باعث شعله‌ور شدن آتش شد. بسیاری از کسانی که دور اول را انجام دادند، هنوز هم دوستان صمیمی من هستند که با جنبش و کوه پیوند خورده اند.

اسکیت برد یا رولربلید؟

تیغه های غلتکی.

اگر یک لیست پخش Spotify بودید، عنوان شما چه بود؟

برویم بگیریمش.

مسافت مسابقه مورد علاقه؟

100 هزار

شما در جزیره ای با تنها یک بازی رومیزی گیر افتاده اید. چه بازی؟

شطرنج.

تاکو یا بوریتو؟

بوریتوس.

چگونه تمرینات خود را پیگیری می کنید؟ (استراوا، سیاهه کاغذ، دیگر، هیچکدام.)

استراوا

اگر تریل رانر نبودید، فکر می‌کنید در عوض چه کار می‌کردید؟

احتمالاً چیزی فعال، مانند لیگ بسکتبال یا سافت بال.

سوال آخر: بزرگترین تغییری که در طول سال ها در رژیم تمرینی خود انجام داده اید و شما را از خوب به عالی ارتقا داده است، چیست؟

برنامه ریزی هفته های بهبودی، خارج از فصل و تکنیک های مراقبت از خود واقعاً به من این امکان را داده است که سال به سال ثابت قدم باشم.