مدیتیشن شکرگزاری پنج دقیقه ای شکستگی استرس شما


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

هنگامی که >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

اگر برای خواندن این داستان کلیک کردید، به احتمال زیاد یا در حال حاضر آسیب دیده اید – مثل من – یا مجروح شده اید. اگر به اندازه کافی تمرین کنیم و بدویم، در نهایت اکثریت ما حداقل با یک آسیب جزئی دست و پنجه نرم می کنیم. اگر آن صدمه به اندازه‌ای شدید باشد که یک استراحت اجباری از دویدن بگیرید، ممکن است احساس کنید که یک سنجاب در یک قفس کوچک به دام افتاده است. من می دانم که انجام می دهم.

وقتی این کلمات را تایپ می کنم، روی کاناپه ام زیر یک پتوی پرتابی با یک چکمه پیاده روی روی پای راستم نشسته ام. من دارم کوکی های دختر پیشاهنگی را میخورم که سه روز پیش خریدم و یکی از جعبه ها خالی است. سگ من به من نگاهی قضاوت آمیز به من نشان می دهد و در این فکر می کنم که چرا این اواخر راه رفتن او اینقدر کند و کوتاه شده است. من سعی می‌کنم برای انجام تمرینات ورزشی در استخر تلاش کنم، اما Thin Mints استدلال قانع‌کننده‌تری ارائه می‌دهد.

من دقیقاً دو هفته از زمان حضورم در کفش پیاده روی می گذرد، اما به محض اینکه کفش پیاده شود، هنوز نمی توانم برای مدتی بدوم، چه برسد به اینکه به تمرینات قبل از مصدومیت خود برگردم. من در حال بهبود شکستگی ناشی از استرس متاتارس هستم که نتیجه غلتیدن تصادفی مچ پا در طی دویدن اخیر در یخ است.

بنابراین در حال حاضر، من به ورزش 100٪ بدون ضربه سقوط کرده ام. من حتی نمی توانم آن را روی یک دوچرخه ثابت عرق کنم. همه چیز شنا و دویدن در استخر و چیزی به نام “کاردیو صندلی” است. (همه سخت تر از آن چیزی که حق دارند.) همچنین گریه و خواب و پرخوری فصل های جدید است. عشق کور است و بریجرتون در نتفلیکس با دوست پسرم.

تشخیص آسیب فرآیندی است که می‌تواند – و معمولاً انجام می‌دهد – به گردابی از احساسات متضاد منجر شود. ترس من با ترس آشکار شروع شد، که به نگرانی تبدیل شد، که منجر به استعفا شد زیرا پزشک پا من عکس های اشعه ایکس من را خواند، سپس بی حسی، سپس عصبانیت، سپس ناامیدی، سپس خستگی شدید. و سپس، قدردانی وجود داشت.

سپاسگزار نیستم که مچ پایم را چرخاندم و استخوان پایم ترک خورد. اگر در لحظه می توانستم از آن اجتناب می کردم. اما، تغییر اجباری در روال و سبک زندگی من، در حالی که فقط موقتی است، به من چیزهای زیادی در مورد خودم می آموزد، و منجر به چهار رعد و برق از خودآزمایی شده است که احتمالاً در غیر این صورت تجربه نمی کردم.

1. اگر دویدن کل هویت شماست، ممکن است این رویکرد سالمی نباشد.

وقتی برای اولین بار شکستگی ام را تشخیص دادند، افکارم بلافاصله به مسابقاتی رفت که برای سال برنامه ریزی کرده بودم، که نزدیکترین آنها تنها دو هفته مانده بود. بعد از اینکه با عصبانیت آن یکی را از تقویم حذف کردم، شروع به محاسبه کردم که هفته‌های تمرین از دست رفته چه تاثیری بر اهدافم خواهد داشت، و سعی کردم بفهمم که آیا می‌توانم به سادگی وارد مراحل بعدی برنامه تمرینی خود شوم، پس از اینکه دوباره دویدم. من اهداف زمان و مسافت مشخصی را برای ماه‌ها در گزارش تمرینی‌ام نوشته بودم: اگر دیگر نتوانم به آنها برسم، چه ارزشی برای من به عنوان یک فرد دارد؟

بلافاصله احساس کردم که یک شکست خورده ام. فقط دوندگان بد مجروح می شوندمغزم گفت فقط افراد ضعیف دچار شکستگی استرس می شوند. این اتفاق برای شما افتاد زیرا شما اشتباه کردید. من افراد دیگری را دیدم که در محله من می دویدند و برین به من گفت که آنها بهتر از من هستند، زیرا آنها می توانست اجرا کند آنها موفق به شکستن خود نشده بودند.

من حاضر بودم به جای صرف زمان لازم برای بازگشت قوی تر و سالم تر، آسیب بیشتری وارد کنم. این درک من را شوکه کرد و دوباره ارزیابی کردم که چرا اصلاً دویدم.

در حالی که هنوز برای گفتن این موضوع به دونده در آینه مشکل دارم، هیچ کدام از آن چیزها درست نیست آیا اشتباه می تواند منجر به آسیب شود؟ مطمئن. اما همه، از سریع‌ترین ورزشکاران جهان گرفته تا ورزشکاران جدید، با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند. این به سادگی بخشی از وجود است. من در مورد دونده هایی که در پیاده روها و مسیرهای محله ام می بینم چیزی نمی دانم. اما برین سلسله مراتبی را ایجاد کرد که در آن آنها بالاتر از من بودند، بر اساس بخش بسیار کوچکی از هویت ما به عنوان انسان: سرگرمی ورزشی ما.

مرتبط: تصمیم گیری در مورد اینکه چه زمانی دویدن

من به آن افکار گوش دادم و متوجه شدم که اگر شخص دیگری آنها را به من می گفت – یا بدتر از آن، اگر آنها را به دیگری می گفتم – کاملاً متفاوت به نظر می رسید. در آن زمان بود که متوجه شدم صدایی که در ذهنم وجود دارد در افکار منفی بسیار بیشتر از افکار مثبت قدرت دارد، و این که مقدار خودارزشی که صرفاً از دویدن گرفتم ممکن است کمی نامتعادل باشد.

(عکس: جانی ژانگ)

2. آسیب عبارت است از اینکه بدن شما به چیزی نیاز دارد.

در حالی که برخی از صدمات ناشی از تصادفات عجیب و غریب یا شانس محض هستند، اغلب دلیلی برای وقوع آنها وجود دارد. نیاز به کار با مربیان و متخصصان پزشکی است تا بفهمیم این دلایل ممکن است چیست، اما آنها می‌توانند مجموعه‌ای از عوامل را شامل شوند: گرم نکردن مناسب بدن، مصرف نکردن سوخت کافی، افزایش سریع مسافت پیموده شده، کمبود خواب، کمبود مواد مغذی یا هر تعداد دیگری. از مسائل دیگر

غیر دونده‌های زندگی‌ام طول کشید تا به این واقعیت اشاره کنند که تفکر من به هم ریخته بود. مجروح شدن فقط برای شروع سریع وسواس در مورد درمان هر چه سریعتر آن کمکی به من نمی کرد و برای مدت طولانی من را سالم نگه نمی داشت. اگر می‌خواستم از اصلاحات جراحی یا آسیب‌های مکرر اجتناب کنم، باید نگاه دقیق‌تری به تمام جنبه‌های تمرینم بیندازم و شناسایی کنم که چه عواملی در ایجاد آسیب در وهله اول نقش داشتند.

متوجه شدم که صدایی که در ذهنم وجود دارد در افکار منفی بسیار بیشتر از افکار مثبت قدرت دارد، و این که ارزش خود را که صرفاً از دویدن گرفتم ممکن است کمی نامتعادل باشد.

مطمئناً دوستانم اگر در مسابقه بعدی ام آنطور که انتظار داشتم روابط عمومی برقرار نکنم، به من فکر نمی کنند. البته اگر من نتوانم برای دویدن در تعطیلات اخیرمان به آنها ملحق شوم، شریکم همچنان مرا دوست خواهد داشت. اطرافیان من را فقط به فعالیت های ورزشی ام تحمیل نمی کنند، پس چرا باید انجام دهم؟ و من قول می دهم که همین امر در مورد شما و افرادی که از شما حمایت می کنند و دوستتان دارند صادق است.

مرتبط: چرا من هرگز از یک برنامه اشتراک گذاری اجرا استفاده نمی کنم

زمان ریکاوری مرتبط با آسیب، فرصتی را برای تمرکز بیشتر بر روی کارهایی که از انجام دادن آنها متنفریم، اما می دانیم که باید انجام دهیم، فراهم می کند – دویدن با نخ دندان. برای من، اطمینان از خوردن غذاهای متنوع و کافی، متعهد شدن مجدد به تمرینات تحرکی و قدرتی، و استراحت، با R بزرگ، از جمله خواب کافی برای تأمین زمان لازم برای بهبودی بدنم بوده است. که مرا به یک ملاحظات مهم دیگر، به ویژه برای ورزشکاران زن سوق می دهد.

3. تغییرات بدن ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که شما آسیب می بینید، و این اشکالی ندارد. نه فقط خوب، بلکه خوب و معمولی است.

زمان از کار افتادن برای آسیب دیدگی می تواند از یک هفته تا یک سال باشد، بسته به اینکه به چه چیزی صدمه زده اید و چقدر بد می کنید. بله، این احتمال وجود دارد که در این مدت تناسب اندام خود را از دست بدهید، و حتی ممکن است وزن شما تا حدودی نوسان داشته باشد.

مثل یک درصد بالایی از ورزشکاران زن، من با اختلال در غذا خوردن دست و پنجه نرم کرده ام، به ویژه در دورانی که به عنوان یک ورزشکار کالج مشغول به کار بودم. همانطور که مسافت پیموده شده من با شروع شکستگی استرس از بین رفت، متوجه شدم که در مورد غذا به روشی کاملاً متفاوت با حالت عادی فکر می کنم. فکر می‌کردم اگر نمی‌توانم مثل همیشه ورزش کنم، آیا واقعاً وعده‌های غذایی‌ام را «درآمد» می‌کنم.

برای هر ورزشکاری، چه مجروح و چه غیر مصدوم، این افکار سالم نیستند. در صورت نیاز به گفتن، کمتر غذا خوردن هیچ کمکی به تناسب اندام یا بهبود آسیب شما نمی کند. خوردن چیزهای مختلف ممکن است، اما نه کمتر غذا خوردن.

التیام یک جراحت مستلزم این است که بدن شما سخت کار کنددرست مانند دویدن. غذا نخوردن به اندازه کافی نه تنها می تواند منجر به آسیب شود، بلکه زمان بهبودی را به خصوص با کبودی استخوان، واکنش های استرسی و شکستگی های استرس طولانی تر می کند. هیچ بخشی از شما با کم خوردن قوی تر نمی شود. گوش دادن به آنچه بدن شما نیاز دارد، خوردن طیف وسیعی از غذاها برای دریافت پروتئین، کربوهیدرات، چربی و ریزمغذی های کافی، چیزی است که به شما کمک می کند تا بهبود یافته و قوی تر شوید.

مطالب مرتبط: از مربی بپرسید – تمرین برای دویدن در هنگام مصدومیت

(عکس: LittPro Inc/Unsplash)

4. دویدن فقط برای رسیدن به نتیجه، رضایت بلندمدت را به همراه نخواهد داشت.

من هنوز اهداف دویدن و مسابقه را برای سال 2022 دارم، اما اگر بخواهم از ناامیدی جلوگیری کنم، احتمالا باید آنها را تنظیم کنم. وقتی به آن فکر می‌کنم، صدایی که در سرم وجود دارد دوباره قوی می‌شود و به من یادآوری می‌کند که اگر بودم واقعا یک ورزشکار خوب، می‌توانم هر بار هدفی را که داشتم، با سخت‌تر کار کردن و خواستن بیشتر آن، شکست دهم. همانطور که به نتایج مسابقه ای که بلافاصله بعد از تشخیص شکستگی ام از دست داده بودم نگاه می کردم، نتوانستم سعی کنم جدولی را که ممکن است به پایان رسانده باشم را نشان دهم. من حتی به این فکر کردم که کفش را از پا در بیاورم و به هر حال مسابقه بدهم. (هیچ کس به پزشک پا من بگوید.)

آن لحظه بود که متوجه شدم بیشتر به عملکرد دویدن فکر می کنم تا سلامت بدنم. من حاضر بودم به جای صرف زمان لازم برای بازگشت قوی تر و سالم تر، آسیب بیشتری وارد کنم. این درک من را شوکه کرد و دوباره ارزیابی کردم که چرا اصلاً دویدم. آیا این است که از اجتماع و زیبایی طبیعی لذت ببرم و خودم را به سمت اهداف جدید سوق دهم یا اینکه در مسابقات پیروز شوم و وقتی مردم من را در خط شروع می بینند نام من را بدانند؟ من هنوز به این موضوع پی نبرده‌ام، اما می‌دانم که اگر بخواهم سال‌ها به دویدن ادامه دهم، به آن نیاز دارم.

همه این افکار به یکباره به سراغم نیامدند و قدردانی که برای چیزهایی که از مصدومیتم آموخته ام ثابت نیست. روزهایی وجود دارد – بسیاری از آنها – که می‌خواهم کفش‌های دویدنم را تا جایی که می‌توانم پرت کنم تا دیگر چیزهایی را که از دست داده‌ام به من یادآوری نکنند. روزهایی هست که می‌خواهم بگویم «پیچش کن» و به هر حال فرار کنم، حتی اگر بدانم نباید این کار را بکنم. حفظ دیدگاه در میان چیزهای سخت دشوار است. این بخشی از انسان بودن است. اما اگر این ضرب المثل درست باشد و غیبت واقعاً به قلب علاقه‌مند می‌شود، می‌توانم با دانستن اینکه دویدن همچنان آنجاست و هر چقدر هم که طول بکشد، آرامش داشته باشم.

ریگان کولر است تریل رانردستیار ویرایشگر و ویرایشگر چرخ دنده. او در کوه‌های راکی ​​شمالی مونتانا زندگی می‌کند، دویدن خود را با اسکون تامین می‌کند و ترجیح می‌دهد در شرایط سرد و بارانی مسابقه دهد.