کامیل هرون 100000مین مایل خود را این هفته خواهد دوید


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

هنگامی که >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

در چند روز آینده، اولترانر 40 ساله کامیل هرون جوانترین زنی خواهد بود که توانسته 100000 مایل را در دوران دویدن خود طی کند. در حالی که هیچ سابقه رسمی برای چنین دستاوردهایی وجود ندارد، چندین سایت از جمله 100 هزار مایل طول عمر، حساب های سیستم افتخاری را نگه دارید. و به سختی می توان به دقت او شک کرد.

هرون که در اوکلاهاما زندگی می‌کند، از نوجوانی در سال 1995 شروع به محاسبه مایل‌های خود روی کارت‌های یادداشت و تقویم‌های دیواری کرد، سپس در سال 2002 به روش‌های دقیق‌تر روی آورد و اغلب کسری از یک مایل را ثبت می‌کرد. از سال 2007، او به طور متوسط ​​5114.97 مایل در سال یا حدود 98 مایل در هفته پیموده است. در بزرگترین سال زندگی خود، 2011، او به 5848.48 مایل رسید.

شما به راحتی می توانید هرون را با یک دونده سرگرم کننده اشتباه بگیرید تا یکی از بهترین دونده های ماراتن زمین. پس از همه، او به مصرف شناخته شده است تاکو و آبجو در مسابقات و دارای یک رکورد رسمی جهانی گینس برای سریعترین دوی ماراتن زنان در لباس ابرقهرمانان (Spiderwoman). اما او همچنین برای سه مسابقه ماراتن المپیک ایالات متحده واجد شرایط است و چندین رکورد جهانی فوق العاده از جمله طولانی ترین مسافت طی شده در 24 ساعت، هم در جاده (167.842 مایل) و هم در مسیر (162.919 مایل) را دارد.

و هرون برنامه های بزرگتری دارد. تقریباً هیچ فاصله ای وجود ندارد که او را مجذوب خود نکند، و او امیدوار است که در این راه چند رکورد مردانه را شکست دهد. او می‌گوید: «من فقط به آنچه به طور طبیعی برای زنان مناسب است، دست می‌زنم مجموعه ای از شواهد رو به رشد که زنان ممکن است در فواصل فوق العاده از مزایای متابولیک و روانی نسبت به مردان برخوردار باشند.

برای جشن گرفتن 100000 مایل خود، او و حامی کفشش، هوکا، در حال برنامه ریزی هستند. پخش زنده اینستاگرام. ما اخیراً با هرون در مورد روتین پیشگیری از آسیب، تمرینات مسافت پیموده شده، استراتژی های سوخت رسانی و اهداف آینده صحبت کردیم.

خارج از: وقتی اینقدر می دوی چطوری از مصدومیت جلوگیری می کنی؟
هرون: من از راه سخت یاد گرفتم. من در دبیرستان 9 اینچ رشد کردم و از 16 تا 19 سالگی هفت شکستگی استرس داشتم. مشکل این بود که ذهنیتی داشتم که باید هر روز فشار بیاورم. هیچ کس در مورد دویدن آسان یا ریکاوری صحبت نکرد. همه چیز در سال 2001 تغییر کرد که من با کانر هولت، شوهر آینده ام آشنا شدم. دیدم که چقدر فداکار است، اما در عین حال که روزهای آسانش را راحت می‌گذراند. او به من یاد داد که چگونه بهتر زندگی کنم و تمرین کنم.

پس از سال 2003، ارتزهایم را کنار گذاشتم و تمرینات خود را در زمین های مسابقه ای یا گاهی با پای برهنه روی چمن شروع کردم. این به من کمک کرد تا قدرت پا و پایی که نداشتم را توسعه دهم. من هنوز هم کفش های سبک تر را ترجیح می دهم و معمولاً با خودم تمرین می کنم هوکا EVO Rehis. در خواندن بدنم هم استاد شدم. من در اسرع وقت مراقب هر گونه قلدری هستم. من از ابزار ماساژ استفاده می کنم و از Conor ماساژ می گیرم. توقف کردم کشش ایستا 20 سال پیش، اما من با انجام تمرینات و گام‌های دو بار در هفته تحرک پیدا می‌کنم.

مرتبط: کامیل هرون رکورد جهانی 100 مایل خود را شکست – و سپس مقداری

دوندگانی که مسافت پیموده شده را زیاد می کنند، گاهی اوقات دچار مشکلات سلامتی می شوند سندرم تمرین بیش از حد. چگونه از این امر اجتناب کرده اید؟
به نظر من رژیم غذایی مهمه من با یک رژیم غذایی سالم جنوبی بزرگ شدم: گربه ماهی سرخ شده و غذاهای دریایی، مرغ سرخ شده و سیب زمینی سرخ کرده خانگی می خوردیم. نان تازه با کره و دسرهایی مثل پای، کیک و بستنی وانیلی خانگی داشتیم. در هر وعده غذایی یک لیوان شیر می‌نوشیدم و یکشنبه‌ها صبح دونات می‌خوردیم.

این روزها، همه گروه های غذایی را شش یا هفت بار در روز می خورم و همیشه صبحانه را قبل از دویدن می خورم – گاهی اوقات دو صبحانه! من هرگز دویدن سریع انجام نداده ام. من هیچ داروی تجویزی یا NSAID را مصرف نمی کنم [nonsteroidal anti-inflammatory drugs]. من اخیرا آزمایش تراکم استخوان انجام نداده ام، اما مقادیر من در دانشگاه و بعد از آن بالاتر از حد متوسط ​​بود.

من روی مراقبت از همه چیزهای کوچک تمرکز می کنم: خواب، تغذیه، هیدراتاسیون، و مدیریت استرس. در سال گذشته، از تست InsideTracker که داشتم یاد گرفتم آهن بالابا منیزیم کم و B12. من برای اصلاح این مشکلات با یک متخصص تغذیه کار کرده ام. من قبلاً با شام آبجوی میکروبرو می‌نوشیدم اما مجبور شدم الکل را ترک کنم زیرا جذب آهن را افزایش می‌دهد.

هر چه مسافت مسابقه طولانی تر باشد، استراتژی سوخت رسانی یک دونده مهم تر است. مال شما چیه؟
من از آنچه علم حمایت می کند پیروی می کنم، یعنی دریافت 60 تا 90 گرم کربوهیدرات – گلوکز و فروکتوز – در ساعت. من هر 30 دقیقه یک ژل با آب مصرف می کنم و در این بین یک نوشیدنی ورزشی می خورم. من از تایمر تغذیه در ساعت Coros خود به عنوان یادآوری برای مصرف سوخت استفاده می کنم. اگر احساس می کنم به کالری بیشتری نیاز دارم، نوشیدنی ورزشی خود را به آن تغییر می دهم مورتن 320. اخیراً من از قطره های معدنی در آب و انواع الکترولیت های اضافی استفاده کرده ام. با طولانی‌تر شدن فاصله، ممکن است غذاهای جامد بخواهم – میوه و سیب‌زمینی خوب عمل کرده‌اند. برای مسابقات چند روزه، من غذاهای کامل بیشتری مصرف می کنم.

شما در سه مسابقه ماراتن المپیک دویده اید، رکوردهای جهانی را ثبت کرده اید و در مسابقات کاملاً پیروز شده اید. بزرگترین هیجان شما چه بوده است؟
برنده شدن در رفقای ماراتن در آفریقای جنوبی در سال 2017 بزرگترین هیجان زندگی من بود! من احساس می کنم تمام سال منتهی به آن می تواند یک فیلم باشد. من سال قبل کاملا شکسته بودم. سپس ده هفته قبل از روز مسابقه پارگی نسبی رباط جانبی داخلی زانو داشتم. در هشت هفته تمرین، فقط توانستم دو جلسه سخت در تپه و یک دوی بلند 20 مایلی انجام دهم – همین. با این حال هرگز در ذهنم تردیدی وجود نداشت که سرنوشت من برنده شدن بود و با قلبم دویدم [finishing with a time of 6:27:35]. پیروزی رفقا برای من دنیاست. نشان می دهد که هر چیزی ممکن است.

مطالب مرتبط: کامیل هرون، قهرمان فوق‌العاده جاده‌ای، در اولین مسابقه‌ی خود در تریل

در دوران اولترا به چه چیزی فکر می کنید؟
من به احساسم فکر می‌کنم – انرژی، ماهیچه‌هایم، احساس پاهایم و حفظ تلاشی که تا پایان پایدار است. من در طول مسابقه پیکاپ های کوتاهی می اندازم تا استفاده از ماهیچه ها را تغییر دهم و پاها را برعکس نگه دارم. من همچنین ضربان قلب خود را کنترل می‌کنم و احتمالاً 80 درصد حداکثر ضربان قلب در 50 مایل یا 100K، 75 درصد برای 100 مایل و 65 تا 70 درصد برای 24 ساعت را هدف قرار می‌دهم.

من به طور طبیعی از آن دسته افرادی هستم که می توانم درد و خستگی را از بین ببرم و خودم را به سمت تجربه ای نزدیک به مرگ سوق دهم. گاهی اوقات خودم را حیوانی تصور می‌کردم که در حال تعقیب طعمه است یا طعمه‌ای که توسط حیوانات دیگر تعقیب می‌شود.

من چند کلمه کلیدی مورد علاقه دارم، مانند بهار، سبک بمان، صبور باش، زانوهایت را بلند کن، و بازوهای خود را برانید. و همچنین عبارات مورد علاقه: “بگذار جادو بیاید”، “تیله ای در شیار باش”، “مکش کن، گلاب”، “گاو نر را از کنار شاخ بگیر”، “زمان رفتن به حالت وحش است.”

من همچنین دوست دارم دونده های دیگر را تشویق کنم و پنج تایی بزنم. وقتی دیگران را تشویق می کنید، روحیه شما را تقویت می کند. سعی می‌کنم از انرژی مثبت اطرافم برای پیشرفتم استفاده کنم.

برخی از مردم فکر می کنند که زنان استقامت طبیعی بیشتری نسبت به مردان در مسابقات اولترا دارند. نظرتون چیه؟
من آن را باور دارم. در 100 هزار نفر اولم، چند مرد را گرفتار کردم – مردانی که خیلی سریع‌تر از من در ماراتن مسابقه می‌رفتند. وقتی مردها را می گیرم، معمولا خسته به نظر می رسند، در حالی که من فقط در حال گشت و گذار هستم.

اخیراً کمتر به مردان توجه می‌کنم و فقط با سرعت خودم پیش می‌روم. واقعا خوب کار کرده من معتقدم سرعت زنان بهتر و یکنواخت تر از مردان است و علمی برای حمایت از این وجود دارد. ممکن است ما بتوانیم بهتر چربی بسوزانیم یا استروژن ماهیچه های ما را حفظ کند.

شما اکنون 40 ساله هستید و در آستانه 100000 مایل دویدن هستید. بعدش چی؟
من بخش اول کارم را به برنده شدن در رقابتی ترین و معتبرترین اولتراهای جاده ای و ثبت رکوردهای جهانی اختصاص دادم. من هنوز اولتراهای جاده ای دیگر را در لیست سطل خود دارم: اسپارتاتلون، آب بد، و دریاچه ساروما 100K. سپس من می خواهم به مسیرها تسلط داشته باشم. من می خواهم اولین کسی باشم که برنده تاج فوق العاده سه گانه می شود: رفقا، کشورهای غربی، و UTMB. به مرور زمان با چالش های شدید روبرو خواهم شد-Big’s Backyard Ultra، ماراتن های بارکلی، مسابقه 3100 مایلی سری چینموی — و FKTها، مانند دوی بین قاره ای. من معتقدم که می توانم به هر چیزی که در ذهنم است برسم.

مرتبط: کامیل هرون همان کاری را انجام می دهد که برای انجام آن متولد شده بود

این داستان در ابتدا ظاهر شد خارج آنلاین.