وبلاگ دویدن دنباله دار Eat Repeat را اجرا کنید


ساعت3 ژانویه 2018

در اینجا او درباره # Run1000Miles، مکان های مورد علاقه برای دویدن، تغذیه ترجیحی و موارد دیگر صحبت می کند.

ادی، دلیل تو برای درگیر شدن در این ماجرا چه بود؟ چالش #Run1000Miles?

صادقانه بگویم، مطمئن نیستم، فکر می‌کنم بخشی از انگیزه این بود که یک راف رایگان دریافت کنم. من مشترک هستم مجله Trail Running و بنابراین در همان اوایل از چالش آگاه شد. از آنجایی که فکر می‌کنم بیشتر سال‌ها حدود هزار مایل دویده‌ام، مگر اینکه مجروح شوم، پیوستن به آن بی‌معنا بود.

من واقعاً آنقدرها به آن فکر نمی کردم، اما گروه فیس بوک رشد کردم و از این طریق بیشتر درگیر جنبه های رسانه های اجتماعی شدم. این گروه یک الهام واقعی بود و خواندن داستان های مردم، ملاقات با چند نفر از افراد گروه در زندگی واقعی و دیدن عکس ها عالی بود.

چگونه و از چه زمانی وارد دویدن شدید؟

حدس می‌زنم که از نوجوانی در دهه هفتاد شروع شد و در شمال شرق بزرگ شدم. من یک دور کاغذ صبح و عصر حدود یک مایل و نیم انجام دادم و از اجرای آن واقعا لذت می بردم. وقتی به دانشگاه رسیدم و دیگر مقاله‌ها را تحویل نمی‌دادم، فقط برای حفظ تناسب اندام شروع به دویدن کردم. این تا بیست سالگی من ادامه داشت. هیچ چیز جدی نیست، فقط دو یا سه مایل دویدن عجیب و غریب برای حفظ حرکت عضلات. سپس خانواده من به روستاهای غرب آفریقا نقل مکان کردند – بدون برق، بدون آب جاری، اما پشه های فراوان. در آن لحظه دویدن من از پنجره بیرون رفت. بیست سال بعد، متوجه شدم که در High Wycombe زندگی می کنم و به نوعی دچار اضافه وزن و میانسالی شده بودم. یک روز صبح تصمیم گرفتم زنگ ساعت را نیم ساعت زودتر تنظیم کنم و برای دویدن بروم. از تپه پشت خانه مان بالا رفتم و از میان جنگل به پایین دویدم. یک سال بعد، پنج مایل دویدم و سال بعد نیمه اول و یک سال بعد، ماراتن لندن را انجام دادم. من هنوز اضافه وزن دارم (اگرچه کمتر از خودم) و هنوز میانسال هستم، اما خیلی بهتر از خودم هستم.

ادی آرتور و سگشما اکنون در یورکشایر زندگی می کنید – مکان محلی مورد علاقه شما برای دویدن کجاست؟

کمتر از یک سال است که در یورکشایر بوده‌ایم، بنابراین هنوز چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد. اما شروع با یک صعود 500 فوتی بدون گرم کردن کمی تلخ است. من عاشق دویدن به اسکیپتون در کانال لیدز-لیورپول و بازگشت از طریق Farnhill Moor هستم که خیلی مرتفع نیست، اما مناظر عالی را به نمایش می گذارد.

و در Chilterns (جایی که قبلا بودید)؟

در یک شهرک صنعتی در نزدیکی زمین فوتبال در High Wycombe یک مسیر پیاده‌روی بسیار غیرقابل پیش‌بینی وجود دارد که بین دو کارخانه غول‌پیکر می‌رود، اما در نهایت به یک ذخیره‌گاه طبیعی ختم می‌شود. این یک شبکه کامل از مسیرها را باز می کند که در همه جهات حرکت می کنند، سی و پنج مایل از مرکز لندن، من می توانستم بیست مایل بدوم، فقط از چند جاده با بادبادک قرمز، آهو و خرگوش برای شرکت عبور کنم – و به سختی انسان در دید با گذشت سالها، من رشد کردم تا هر مایل از آن مسیرها را بشناسم و آنها همیشه خاص خواهند بود.

با این حال، اگر می‌خواهید اجرا مورد علاقه‌ام را بدانید، آن از این است کمپینگ بیز براون در لنگدیل، پایین دره، سپس صعود به بلیا تارن و بالا رفتن به لینگمور فال در امتداد خط الراس و سپس بازگشت به شهر به دره و از طریق جنگل به محل کمپینگ، شش مایل قبل از صبحانه، و سپس یک روز پیاده روی روی تپه ها با من. همسر – عالی

آبشار، مسیر یا جاده؟

هر چیزی جز جاده ها! زانوهای من خیلی پیر شده اند (به نظر می رسد از بقیه من پیرتر هستند) برای تحمل ضربات مکرر مداومی که دویدن در جاده ایجاد می کند.

چه چیزی را در مورد دویدن در مسیر تریل دوست دارید؟

به روز بستگی دارد. فقط بیرون از تپه، در جنگل یا کنار کانال بودن پاداش کافی است. من زیاد اهل تلاش برای کسب بهترین های شخصی و تنظیم زمان های سریع نیستم. می‌دانم بهترین و سریع‌ترین روزهایم پشت سرم هستند، اما زمان‌هایی وجود دارد که می‌توانم احساس بچه‌بودن را دوباره به دست بیاورم، و برای لذت مطلق احساس حرکت بدنم در زمین‌های ناهموار بدوم.

بعد از آن روزهایی وجود دارد که برفک در صورتم است، باد تا استخوان من را خنک می کند و من بیشتر از آن چیزی که هر کسی که کنار یک آتشدان گرم نشسته می تواند درک کند احساس زنده بودن می کنم (اگرچه من بعد از آن آتش گرم را دوست دارم). چند سال پیش، تی شرتی داشتم که روی آن نوشته شده بود: «دویدن ممکن است مرا بکشد، اما حداقل زنده می‌مانم». که کم و بیش آن را خلاصه می کند.

هاها، درخشان! چه چیزی شما را با انگیزه نگه می دارد؟

در 20 سال آینده (شاید ده؟)، من برای راه رفتن در مناطق وحشی مبارزه خواهم کرد، خیلی کمتر بدوم. می دانم که به نظر بیمارگونه می آید، اما می خواهم از هر لحظه ای که می توانم لذت ببرم.

لنگدالز

وارونگی دمای لانگدالز

تغذیه مورد علاقه شما قبل و بعد از دویدن چیست؟

من یک موجود عادت هستم، بنابراین قبل از دویدن صبحانه معمولی من از موسلی بدون شکر است. اگر من برای یک مدت طولانی می روم؛ مثلاً 15 مایل به علاوه، من چند تکه نان تست و مارمالاد اضافه می کنم. برای مسابقات طولانی، زمانی که من تمایل دارم شب قبل کمپ بزنم، به دنبال آن قابلمه های فرنی هستم که شما با اضافه کردن آب گرم درست می کنید.

پس از دویدن، من تمایل دارم با هر چیزی که بدنم به من می گوید نیاز دارم، استفاده کنم. این به طور کلی چیزی با کمی پروتئین است – ممکن است به سادگی یک قهوه با مقدار زیادی شیر باشد. بعد از دویدن بسیار طولانی در هوای گرم، اغلب هوس زیادی برای بستنی دارم. بسیاری از مسابقات طولانی در پایان فلفل های گیاهی سرو می کنند که همیشه گزینه خوبی است. من مطمئن نیستم که آبجو و ماهی و چیپس، که من در پایان دریافت کردم سنت بگاس اولترا تابستان گذشته غذای ریکاوری ایده آلی بود، اما مطمئناً به نقطه مطلوب رسید.

در طول دویدن، غذای واقعی را به ژل و میله های انرژی ترجیح می دهم. هنگام فرود از Grisedale در Ultimate Trails 55 چند سال پیش، شخصی که با او می دویدم یک سوسیس کوکتل کوچک به من پیشنهاد داد، که در آن زمان چیز عجیبی به نظر می رسید – اما من هرگز در زندگی ام تا این حد از سوسیس لذت نبرده بودم. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، من اکنون پای مینی خوک را روی اولتراها حمل می کنم. من ژل یا نوار عجیب و غریب را نیز در بسته خود دارم، اما آنها اغلب با من به خانه می آیند. من آموخته ام که مهم است که قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید، تغذیه را انجام دهید و حتی در یک دوی ده مایلی، اغلب چیزی را در فاصله پنج مایلی می خورم، فقط برای نظم و انضباط آن چیز. اگر بدانم تپه بزرگی در راه است، سعی می کنم 10-15 دقیقه قبل از آن یک ژل یا چیزی بخورم تا قند بیشتری وارد سیستمم شود.

چیزی که اکثر مردم متوجه نمی شوند این است که اولترا دویدن اساسا یک پیک نیک سیار است.

شروع ادی آرتور UT55

شروع UT55

Stickle Tarn در UT55

واقعا همینطوره! آیا تا به حال هنگام دویدن شک دارید؟

من وقتی دویدم خیلی شک ندارم. با این حال، در شروع مسابقات، من تمایل زیادی به این دارم که یک پسر کچل، کمی چاق و مسن باشم که توسط افراد جوان تر و لاغرتر احاطه شده است که در واقع در لایکرا ظاهر خوبی دارند. هنگامی که افراد جوان و لاغر مذکور در مسیر ناپدید می شوند و من را در بیداری نفس نفس می زنند، می توانم تعجب کنم که من آنجا چه می کنم. اما بعد به سرعت خودم می نشینم، سفارش فنترمین 37.5 میلی گرم مایل‌ها را سپری کنید، از مناظر لذت ببرید و با دیگر دونده‌های میانه به پشت گپ بزنید و من یک نهنگ وقت دارم. من به ندرت از کسی در مسیر سبقت می گیرم (آیا گفتم کند بودم؟)، اما ورود و خروج از پست های بازرسی برای من ناشناخته نیست در حالی که دیگران در حال غرق شدن در فلپ جک هستند. در سن من، شما هرگز در ایست های بازرسی نمی نشینید (مگر اینکه کفش های خود را عوض کنید)، خطر این است که دیگر هرگز بلند نخواهید شد.

من این نقل قول در مورد ultra running را دوست دارم اما منبع را به خاطر ندارم:

“اگر در طول یک اولترا احساس خوبی پیدا کردید، نگران نباشید، به زودی از بین خواهد رفت.”

چه کسی یا چه چیزی شما را الهام می بخشد؟

می توانستم هفته ای یک بار فیلم نیکی اسپینکس، Run Forever را ببینم و از آن خسته نشوم. او یک الهام بخش واقعی است و ملاقات با او برای من نقطه برجسته سال 2017 بود. با این حال، چیزی که واقعاً برای من الهام‌بخش است، هر عکسی از یک دونده تصادفی در منطقه دریاچه یا جایی زیبا است. من تپه ها را دوست دارم و می خواهم از آنها لذت ببرم.

ادی آرتور و نیکی اسپینکس

چگونه می توانید از آن دویدن های سخت عبور کنید وقتی که نمی توانید اذیت شوید؟

قسمت سخت بیرون آمدن از در است. اگر بتوانم آن را مدیریت کنم، در کل خوب هستم. یکی از چیزهایی که می بینم این است که مسیرهای در حال اجرا و برگشت هستند. این بدان معناست که شما باید به راه خود ادامه دهید وگرنه هرگز به خانه نخواهید رسید.

برای سال 2018 چه برنامه ای دارید؟

من امسال شصت ساله هستم و یک هدف شخصی دارم که به شما می گویم چه زمانی و اگر به آن برسم. این احتمالاً بیشتر از آن چیزی است که یک جوان دارای اضافه وزن در اواخر میانسالی باید انجام دهد، بنابراین من آن را برای مدتی زیر کلاه خود نگه خواهم داشت. من ناامیدانه سعی می کنم وزن کم کنم و به طور کلی قوی تر شوم، خرید آنلاین آتیوان اما من می بینم که تعادل همه چیز سخت است. خیلی خوب است که بدانید من می توانم ده حرکت اسکوات به عقب را با بلند کردن وزنه 80 کیلویی انجام دهم، اما این کار آنقدر پاهایم را خسته می کند که تا روزها بعد از آن نمی توانم از تپه ها بدوم.

حدس می‌زنم هدف واقعی من این است که بدون آسیب بمانم، از دویدن لذت ببرم و تا آنجا که می‌توانم بیرون از کانال و در تپه‌ها باشم.

ادی یک میلیون برای این مصاحبه تشکر می کند. منتظر شنیدن بیشتر در مورد هدف شخصی خود نباشید. همچنین برای دیدن دوباره شما برای ما #Run1000Miles Challenge 2018. از یک سال عالی دیگر لذت ببرید 🙂

بهترین ها

جف