شما نیازی به دویدن تپه ندارید. دوره زمانی.



من آدم خیلی بالفظی هستم، پس حدس می‌زنم می‌توان گفت که خیلی تحت اللفظی هم می‌نویسم.

نه، منظورم این نیست که هرگز نیازی به دویدن تپه‌ها ندارید، من به سادگی می‌گویم که اگر فکر می‌کردید برای تبدیل شدن به تپه‌نورد بهتر باید تپه‌ها را بدوید، فکر می‌کنم کمی دور هستید.

نه اشتباه نیست شاید فقط کمی دور از مرکز آنچه در واقع حقیقت است.

بگذارید با چه نوع تپه هایی در اینجا صحبت کنم شروع کنم. نه، من در مورد خیابان Maple در دارتموث یا هر جاده آسفالت شده دیگری که در هالیفاکس و اطراف آن داریم صحبت نمی کنم.
من در مورد تپه های شیب دار “بلک دایموند” صحبت می کنم، که شما آنها را نخواهید دوید… مگر اینکه یکی از بهترین دوندگان کوهستانی سالومون (یا جهان) باشید (بله، کیلیان). هک، حتی کیلیان هم می‌تواند در برخی از این‌ها پیاده‌گردی کند.

پیاده روی در تپه های شیب دار راهی عالی برای …


الف) از تاثیر معمول دویدن اجتناب کنید!
ب) کاری غیرعادی انجام دهید… مخصوصاً اگر از پس‌زمینه دویدن در جاده‌ای می‌آیید که «پیاده‌روی» در یک تپه تقریباً مورد تمسخر قرار می‌گیرد!
ج) قدردانی از دیوانگی دوچرخه سواری در سراشیبی کوهستان، اسکی، اسنوبورد و غیره باشید.
د) برای اینکه دوباره احساس کنید که یک نوزاد هستید زیرا می خواهید خزیدن انجام دهید.
ه) قدرت پا را زیاد کنید!


قوی مثل گاو نر مثل تراکتور باهوش

اگر از صحنه جاده می آیید، ممکن است در هنگام بالا رفتن از این تپه ها از دیدن «سرعت در هر کیلومتر» خود به صورت دو رقمی دلسرد شوید! دو برابر. ارقام از آن عبور کنید.

فقط به این دلیل که آنها کند هستند به این معنی نیست که آنها آسان هستند.

پاهایت می سوزد.
ریه های شما می سوزد.
مژه های شما می سوزد.

و بله، شما باید به پایین تپه برگردید، اما از آنجایی که تپه بسیار شیب دار است، دیگر به پایین «دویدن» ندارید.


این بیشتر شبیه یک جابجایی است.

یک “لعنتی بهتر است زمین نخورم” نوعی لکنت است.

تلاشی ضعیف برای زنده ماندن

زنده ماندن… فقط برای اینکه بتوانید دوباره از آن تپه شیب دار احمقانه بالا بروید. و دوباره. و دوباره.

با تشکر و شادی در حال دویدن …. پیاده روی … سربالایی! 🙂

جودی
مربی دویدن آنلاین
متخصص تکرار تپه 🙂
jodiisenor@outlook.com