روش علمی برای بهبودی قبل از سال 2022


“], “filter”: { “nextExceptions”: “img, blockquote, div”, “nextContainsExceptions”: “img, blockquote”} }”>

هنگامی که >”,”name”:”in-content-cta”,”type”:”link”}}”>برای Outside+ ثبت نام کنید، به همه چیزهایی که منتشر می کنیم دسترسی پیدا کنید.

در تیم فوتبال دبیرستانم در سال دوم، اکثر تمرینات را با دویدن شاتل برای تهویه پایان می‌دادیم. در سراسر زمین و پشت، سپس تکرار کنید. هر چند بار که مربیان می خواستند، معمولاً تا زمانی که در طول تمرین هر گناهی را که مرتکب شدیم، کفاره می کردیم. وحشتناک بود.

یادم می‌آید که هر نورون از من فریاد می‌زد که فوتبال را کنار بگذارم. شاید آن سلول های مغزی از تحقیقات در مورد CTE جلوتر بودند. همه هم تیمی های من همین احساس را داشتند. این همیشه در فوتبال یک رسم بوده است که گروهی از جوانان از تصمیمات زندگی خود متنفر شوند، اما با هم این کار را انجام دهند. ورزش باحال! و اگر نفرت گروهی ما یک موسیقی متن داشت، یکی از مربیان فریاد می زد: «دست هایت را از روی زانو بردارید! ضعف نشان نده!»

آن تیم فقط یک بازی را برد.

در زمانی که من سالمند بودم، این شاتل های تنبیهی بی پایان با یک برنامه تمرینی ساختاریافته جایگزین شد. ما با آن سرگرم شدیم، بازی‌های کوچکی با دوی سرعت درست کردیم. مطمئناً به خاطر نمی‌آورم که در مورد اینکه وضعیت بهبودی من چگونه بر مردانگی من منعکس می‌شود فریاد زده باشم. دست روی زانو می‌رفتیم، قبل از اینکه دست‌هایمان را برای امتیاز پنج بلند کنیم و فریاد بزنیم «بیا برویم!» آن تیم قهرمان لیگ شد و به نیمه نهایی ایالتی رفت.

موارد مرتبط: بازیابی 101

حدس من این است که بسیاری از افرادی که این مطلب را می خوانند تجربه مشابهی دارند، زیرا به آنها گفته شده که گذاشتن دست روی زانو نشانه ضعف است. آیا می خواهید در یک موقعیت راحت نفس بکشید؟ و بگذارید حدس بزنم، شما هم می خواهید آب بنوشید؟ فقط بازنده ها به بهبودی و آب نیاز دارند (شاید آخرین نفر فقط مربیان فوتبال باشند). حتی در حال حاضر، وقتی ورزشکارانی را می بینم که از گذاشتن دست خود روی زانو خودداری می کنند، تصور می کنم فرزند درونشان به خاطر انجام کاری که طبیعی است فریاد می زند.

مطالعه دست روی زانو

به طور رسمی زمان آن فرا رسیده است که آن کودک درونی را بزرگ در آغوش بگیرید، زیرا به نظر می رسد که حالت دست روی زانو می تواند بهترین حالت بهبودی باشد! آ مطالعه 2019 در مجله ترجمه کالج آمریکایی پزشکی ورزشی دست‌های گودال روی سر (مورد علاقه مربیان فوتبال است، زیرا باعث می‌شود فرد بزرگ و قوی به نظر برسد، گویی توسط یک شیر کوهی تعقیب می‌شوید) در مقابل دست‌های روی زانو (مناسب برای آموزش به شیر کوهی چگونه تکان دادن باشد). بیست بازیکن زن فوتبال کالج دو کارآزمایی تصادفی‌سازی شده را انجام دادند که هر کدام شامل فواصل چهار در چهار دقیقه با ۹۰ تا ۹۵ درصد حداکثر ضربان قلب با سه دقیقه بازیابی آسان بود. تنها تفاوت این است که یک آزمایش شامل دست روی سر در طول ریکاوری سه دقیقه‌ای و یک آزمایش شامل دست‌ها روی زانو بود.

معمولاً وقتی در مورد مطالعات گزارش می‌دهم، مملو از بحث در مورد نوارهای خطا و سلب مسئولیت است که نتیجه‌گیری را نامطمئن می‌سازد. اما این مطالعه مانند بسیاری از بازی هایی که تیم فوتبال دبیرستان من شکست خورده بود.

مطالب مرتبط: دویدن های طولانی را با احساس خوب به پایان برسانید

ورزشکارانی که با دست‌های روی زانو بهبود یافته‌اند، کاهش قابل توجهی سریع‌تر در ضربان قلب داشتند. 53 bpm ± 10.9 bpm در مقابل bpm 31 ± 11.3 bpm. همچنین اثر مثبت و معنی داری بر میزان تنفس و کارایی تنفس وجود داشت.

توضیحات بالقوه جالب زیادی وجود دارد، از بهینه سازی ناحیه تطبیق دیافراگمی گرفته تا تغییرات در تقاضای متابولیک گرفته تا فعال سازی پاراسمپاتیک سیستم عصبی. دلایل دقیق برای اهداف ما خیلی مهم نیست. هفته بعد از کریسمس است و در تمام خانه، هیچ موجودی به دنبال مطالعات علمی اضافی نخواهد بود. همانطور که گفته شد، اگر موجودی بخواهد یک غواصی عمیق در ادبیات انجام دهد، موش ساکن ما است که از هر تله انسانی که ما امتحان کرده ایم فرار کرده است. این باهوش ترین موش زنده است!

نکته مهم این است که چرا از ابتدا به بسیاری از ما گفته شد دست خود را روی زانو نگذاریم. برای دادن اعتبار به آن مربیان فوتبال، فکر می کنم از یک مکان واقعی می آید – شما می خواهید ریه ها را باز کنید، درست است؟ خم شدن نمی تواند کمکی کند؟ در واقعیت، این مطالعه نشان می‌دهد که بسیار پیچیده‌تر از مدل‌های ساده بر اساس ظاهر خارجی است. چیزی که ممکن است از دور ضعیف به نظر برسد، در واقع موقعیت قدرت نهایی است، که بازیابی را برای موارد بعدی به حداکثر می‌رساند.

و این پیام من در سال 2022 است.

وقت خود را صرف کنید، هر وضعیتی که برای بهبودی به نظر می رسد را در نظر بگیرید، و سعی کنید نگران نباشید که دیگران ممکن است از بیرون چگونه فکر کنند.

این یک سال سخت بود. من هرگز نخواستم الفبای یونانی را یاد بگیرم، اما احساس می کنم تا چند دهه آینده هیچ انتخابی نخواهم داشت. من نمی توانم نام معلم مورد علاقه ام را به خاطر بیاورم، اما هرگز QAnon Shaman را فراموش نمی کنم. در زندگی شخصی‌ام، احساس می‌کنم هرچه بیشتر تلاش می‌کنم تفاوت ایجاد کنم، گروه افراد را ناامید می‌کنم. در اینترنت، می‌توان احساس کرد که میلک شیک من افراد بیشتری را به حیاط می‌آورد، که جالب است، اما بسیاری از آن‌ها مثل… میلک شیک خود را به هم بزنید، عوضی.

می تواند بسیار خسته کننده باشد. اما می دانید چه چیز دیگری می تواند خسته کننده باشد؟ یک دویدن بزرگ من فکر می کنم این طبیعی است که در پایان یک سال مانند این سال خسته باشید، همانطور که در پایان یک بازه زمانی عادی است. و فقط به این دلیل که یک بازه زمانی را با هیجان انجام می دهید، به این معنی نیست که این فاصله زمانی فرصت فوق العاده جالبی برای رشد نبود، یا اینکه فواصل آینده همه دقیقاً یکسان به نظر خواهند رسید.

مطالب مرتبط: زمان آن است که در مورد بازیابی واقعی باشید

اکنون زمان بهبودی است. من شخصاً دستانم روی زانوهایم است و هوا نفس می کشم. از بیرون، ممکن است به نظر برسد که من ضعیف هستم، همه آن ها خمیده و تحلیل رفته اند. شاید تو همونجا با من باشی و از خودت بپرسی چطور به اینجا رسیدیم. اما ما دقیقاً همان جایی هستیم که باید باشیم.

بله، سال 2021 خسته کننده بود. و بله، شاید هر قسمت از سال را آنطور که یک سال پیش امیدوار بودم میخکوب نکردم. با این حال من برای بعدی آماده هستم. چیزی که ضعف به نظر می رسد فقط یک بهبودی خوب از مد افتاده است.

دست روی زانو حالا دست ها در سال 2022 برای یک پنج امتیاز بزرگ. بیا برویم !

دیوید روش از طریق خدمات مربیگری خود با دوندگان با تمام توانایی ها شریک می شود. برخی از کار، همه بازی. به همراه مگان روش، MD، او میزبان پادکست Some Work, All Play در مورد دویدن (و چیزهای دیگر) و کتابی نوشتند به نام دونده مبارک.