برای سلامتی بهتر در طول همه‌گیری، آیا دو ساعت بیرون از منزل 10000 قدم جدید است؟ (WSJ)


در وال استریت ژورنال (WSJ) اخیراً مقاله ای را منتشر کرده است که به مزایای بیرون رفتن در طبیعت اشاره می کندبا استناد به موضوع مورد علاقه من از Shinrin-Yoku (حمام کردن جنگل)، و برخی داده های جدید از دانشگاه استنفورد و بیمارستان کودکان UCSF Benioff.

چند نکته جالب:

  • گذراندن زمان در جنگل به شدت با کاهش فشار خون، ضربان قلب و هورمون های استرس و کاهش اضطراب، افسردگی و خستگی مرتبط است. همچنین حضور سلول های مبارزه کننده با سرطان را افزایش می دهد.
  • زمان در جنگل با کاهش التهاب مرتبط است که در بیماری مزمن نقش دارد.
  • گذراندن بیش از 120 دقیقه در هفته در طبیعت، احساس سلامتی و تندرستی را افزایش می دهد و اوج احساسات بین 200 تا 300 دقیقه در هفته شروع می شود.
  • شما مجبور نیستید به اعماق مناطق خلوت بروید – 45 دقیقه پیاده روی در طبیعت می تواند دنیای متفاوتی را در خلق و خوی، خلاقیت و توانایی استفاده از حافظه کاری شما ایجاد کند.

همه چیزهای خوب!